مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس لرستان:

تلاش برای حفظ فرهنگ مقاومت نوعی جهاد تبیین است

حجت‌الاسلام «ابراهیمی» گفت: وظیفه نهادهای فرهنگی و دستگاه‌های متولی امور شهدا و ایثارگران این است که با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و تبلیغات میدانی تلاش‌شان را برای حفظ فرهنگ مقاومت بیشتر کنند چرا که این خود نوعی جهاد تبیین است.
کد خبر: ۵۵۵۹۷۷
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰ - 14November 2022

تلاش برای حفظ فرهنگ مقاومت  نوعی جهاد تبیین استحجت‌الاسلام «سید امیر ابراهیمی» مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در خرم آباد، اظهار داشت: تبلیغات محیطی و فضاسازی‌های شهری با استفاده از تمثال‌ها و تصاویر شهدا نقش موثری در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارد.

وی با بیان اینکه جوانان و نوجوانان باید با شهدا و سبک زندگی شهدایی آشنایی بیشتری داشته باشند، افزود: تلاش برای معرفی شهدا و سیره زندگی آنها به جوانان، دانش آموزان و دانشجویان نوعی جهاد تبیین است و با توجه به تبلیغات رسانه‌ای دشمنان ‌علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تلاش برای کم رنگ کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، وظیفه نهادهای فرهنگی و دستگاه‌های متولی امور شهدا و ایثار‌گران این است که با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و تبلیغات میدانی تلاش‌شان را برای حفظ فرهنگ مقاومت و جهاد بیشتر کنند.

حجت الاسلام ابراهیمی گفت: در دیداری که با حجت الاسلام قدرتی مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان لرستان داشته‌ایم، قرار شد تابلو فرش‌های منقش به تمثال شهدای روحانی را جهت طرح نمایشگاهی در اختیار اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان قرار دهند.

مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس لرستان تصریح کرد: استفاده از بیلبورد ها و بنر در ابعاد بزرگ در اماکن پر تردد شهر  جهت نصب تصاویر شهدای روحانی از جمله فعالیت‌های موثر در شناساندان شهدای روحانی به افراد جامعه است که در این زمینه نیز سازمان تبلغات اسلامی لرستان قول مساعدت و همکاری با اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس را داده اند.

وی ادامه داد: در جلسه‌ای که با مدیرکل مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان لرستان برگزار کرده‌ایم مقرر شد هزینه چاپ تصاویر شهدای روحانی را روی بنرها بر عهده بگیرند.

حجت‌الاسلام ابراهیمی با اشاره  به اهمیت نگارش کتب شهدای روحانی‌ خاطرنشان کرد: در راستای معرفی نویسندگان حوزوی و تشکیل انجمن نویسندگان حوزوی با محوریت انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نیز مدیر و کارکنان مرکز خدمات حوزه علمیه استان لرستان قول مساعد جهت همکاری دارند.

انتهای پیام/   

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار