مدیرکل آموزش و پرورش فارس:

مدارس کشور به سنگر دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی تبدیل شده‌اند

«عسکری» گفت: امروز مدارس کشور به سنگر دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی تبدیل شده‌اند و تمام کشور نیز داغدار شهادت مظلومانه سه دانش‌آموز حادثه تروریستی شاهچراغ هستند.
کد خبر: ۵۵۳۶۲۸
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸ - 02November 2022

تمام کشور داغدار شهادت مظلومانه سه دانش آموز حادثه تروریستی شاهچراغ هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، «محمدخلیل عسکری» مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس امروز (چهارشنبه) در مراسم سراسری و نمادین نواختن زنگ استکبارستیزی در مدارس که در دبیرستان «سید احمد خمینی» برگزار شد با بیان اینکه امروز تمام کشور داغدار شهادت مظلومانه سه دانش‌آموز حادثه تروریستی حرم شاهچراغ هستند اظهار داشت: در چهل سال دوم انقلاب اسلمی باز هم فصل نوین انقلاب با شهادت مظلومانه دانش‌آموزان شکل گرفته و امروز مدارس کشور به سنگر دفاع از ارزش‌های انقلاب با پرچم شهادت مزین شده‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس خاطرنشان کرد: شهادت جمعی از هموطنانمان در حادثه تروریستی حرم شاهچراغ در ادامه اقدامات وقیحانه‌ای است که دشمنان از اوایل انقلاب با ابزار ننگین ترور، آن را آغاز کردند اما پایان‌بخش آن آینده‌ای روشن را نوید می‌دهد.

عسکری با بیان اینکه مدارس ایران سنگر دفاع از ارزش‌ها و دانش‌آموزان نیز سنگرسازان آینده هستند اظهار داشت: در سال‌های آغازین چهل‌ سال دوم انقلاب، باز هم فصل نوین انقلاب با شهادت مظلومانه دانش‌آموزان شکل گرفت.

وی خاطرنشان کرد: اگر در سال 59 شهدای نوجوان بسیاری از جمله محمدحسین فهمیده‌ها شهید شدند و دو هزار و 685 شهید دانش آموز از فارس در دفاع مقدس تقدیم انقلاب و میهن شد امروز هم با شهادت این سه دانش آموز ثابت کردیم که این مسیر را با قوت و قدرت ادامه خواهیم داد و از دستاوردهای نظام دفاع و مسیر تمدن نوین اسلامی را دنبال خواهیم کرد.

عسکری افزود: امروز به برکت خون مطهر شهدا در این مدارس، یک انقلاب فرهنگی بزرگ ایجاد خواهیم کرد و تجلی این حماسه را در سیزدهم آبان نشان خواهیم داد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس همچنین گفت: عصر امروز و با همکاری آستان احمدی و محمدی (ع) و شهرداری شیراز، مراسمی ‌ویژه سه دانش اموز شهید حادثه حرم برگزار می‌شود.

عسکری در پایان ضمن دعوت از همه مردم جهت حضور پرشور در راهپیمایی 13 آبان گفت: مدارس سراسر استان مبتکرانه این روز را گرامی بدارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار