برگزاری کرسی آزاداندیشی در دانشگاه لرستان

کرسی آزاداندیشی با موضوع بررسی اغتشاشات اخیر در دانشگاه لرستان با حضور دانشجویان برگزار شد.
کد خبر: ۵۵۳۶۲۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۶ - 02November 2022

برگزاری کرسی آزاداندیشی با موضوع اغتشاشات اخیر در دانشگاه لرستان

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، کرسی آزاداندیشی با حضور و داوری «مهدی افراز»، مدیر پژوهشکده باقرالعلوم (ع) و مدرس دوره‌های حکمت و فلسفه اسلامی با عنوان «ریشه‌یابی اعتراضات اخیر» امروز (چهارشنبه) در سالن اجتماعات شهید شکوهی دانشگاه لرستان برگزار شد.

این کرسی با استقبال دانشجویان دانشگاه لرستان روبه‌رو شد و دانشجویان با دیدگاه‌های مختلف و متنوع درباره حوادث اخیر کشور، نقطه‌نظرات خود را بیان کردند.

مهدی افراز به عنوان داور این کرسی درباره این موضوع بیان کرد: در کشور ایران شاهد بوده‌ایم اعتراضات صنفی مجوز دار قانونی از طرف اقشار مختلف در طول سال برگزار شده است و منجر به تغییرات در برخی سیاست‌گذاری‌ها هم شده است؛ بنابراین، اعتراضات به روش صحیح آن همواره در کشور ما وجود داشته است.

افراز توضیح داد: باید گفت‌وگو در سطوح مختلف جامعه از جمله حاکمیت و مردم، مردم و مردم، نخبگان و مردم و … گسترش یابد و برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی دانشجویی در دانشگاه‌ها در راستای تقویت فرهنگ گفت‌وگو و آزادی بیان به‌صورت منطقی است.

این کرسی آزاداندیشی، نخستین کرسی پس از حوادث اخیر است که در دانشگاه لرستان برگزار شد و هدف از برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی، بیان دیدگاه‌های مختلف در فضایی علمی و فرهنگی و به دور از سوءاستفاده‌های دشمن است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار