مدیرکل بنیاد شهید خراسان رضوی:

لازمه رونق‌بخشی به فعالیت‌های حوزه ایثار و شهادت، پشتیبانی‌های استانی است

حجت‌الاسلام «حسن‌زاده» گفت: اجرای فعالیت‌های فرهنگی حوزه ایثار و شهادت با پشتیبانی دستگاه‌های استانی بیش از گذشته قوت خواهد گرفت.
کد خبر: ۵۵۳۳۰۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۴ - 31October 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، نشست مشترک حجت‌الاسلام «مهدی حسن‌زاده» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی و «غلامرضا قنبری» مدیرکل جهاد کشاورزی استان برگزار شد.

حجت‌الاسلام حسن‌زاده در این نشست ضمن ادای احترام به مقام شهدا اظهار داشت: در راستای خدمت به ایثارگران، کمیسیون پزشکی ایثارگران هر ماه در خراسان رضوی برگزار می‌شود.

وی افزود: علاوه بر کمیسیون پزشکی که در یگان‌های نظامی برگزار می‌شود، کمیسیون پزشکی تعیین درصد با حضور پزشکان متخصص هر ماه در بنیاد شهید و امور ایثارگران تشکیل می‌شوذ.

این مسئول در خصوص بیمه دی گفت: مشکلاتی در خصوص پرداخت بیمه ایثارگران وجود دارد، که با رایزنی با مسئولان امیدواریم به زودی برطرف شود.

حسن‌زاده در ادامه به اهمیت برنامه‌های ترویجی در حوزه ایثار و شهادت پرداخت و یادآور شد: از جمله اقداماتی که نام شهدا را در جامعه زنده نگه می‌دارد، اجرای فعالیت‌های فرهنگی و هنری است، که در همین راستا با برقراری ارتباط و تعامل دو سویه بین ۲ اداره‌کل اجرای این برنامه‌های فرهنگی قوت بیشتری خواهد گرفت.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی در پایان تأکید کرد: ۲۰ درصد بودجه فرهنگی ادارات دولتی طبق مصوبه قانون باید در حوزه ایثار و شهادت هزینه شود، که معرفی شهدا در اولویت قرار دارد.

مدیرکل جهاد کشاورزی خراسان رضوی نیز در این نشست ضمن تأکید بر تکریم خانواده شهدا و ایثارگران به بخشی از مشکلات جامعه ایثارگری تحت پوشش این اداره‌کل اشاره کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار