امروز در معراج الشهدای تهران صورت گرفت؛

خداحافظی غریبانه با پیکر شهید «آرمان علی‌وردی»

مراسم وداع با پیکر طلبه بسیجی شهید «آرمان علی‌وردی» عصر امروز در معراج الشهدای تهران برگزار شد.
کد خبر: ۵۵۲۸۶۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۵ - 29October 2022

خداحافظی غریبانه با پیکر شهید طلبه ۲۱ ساله+ عکسبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، مراسم وداع با پیکر طلبه بسیجی شهید «آرمان علی‎وردی» عصر امروز شنبه هفتم آبان در معراج الشهدای تهران برگزار شد.

در این مراسم خانواده و دوستان شهید در میان نوای یا حسین با پیکر وی وداع کردند.

شهید علی‌وردی ۲۱ سال سن داشت و طلبه بسیجی و مربی کانون تربیتی حوزه علمیه آیت‌الله مجتهدی (ره) و همچنین عضو بسیجیان یگان امام رضا (ع) سپاه محمد رسوال الله (ص) تهران بزرگ بود که شامگاه چهارشنبه در جریان ناآرامی‌های تهران مورد حمله اغتشاشگران قرار گرفت و پس از تحمل جراحات شدید در نهایت بعد از سه روز به شهادت رسید.

دوستان وی درباره شهادت او گفته‌اند: آرمان در آشوب‌های اخیر توسط لیدرهای آشوب‌گران ربوده شد و پس شکنجه با شوکرهای خاص و شبه نظامی به کما رفت. از او خواستند به ارزش‌ها و رهبری توهین کند. زیر شکنجه شدید و وحشیانه اغتشاشگران بود اما لب به توهین باز نکرد. حجم ضربه‌هایی که به سر این طلبه بسیجی وارد شده باعث ضربه مغزی وی شده بود.

دوستان این طلبه ساعت‌ها در خیابان به‌دنبال وی بودند. پس از چند ساعت یکی از گشت‌های اطلاعاتی شئی را کنار خیابان می‌بینند که روی آن پتو کشیده شده است. وقتی پتو را کنار می‌زنند جسم بی حرکت و غرق در خون آرمان علی‌وردی را می‌بینند. آنقدر ضربه بر صورت این طلبه وارد شده بود که بدن مجروح او به راحتی قابل شناسایی نبود. در نهایت جسم کم‌جان او به سختی توسط دوستانش شناسایی می‌شود.

انتهای پیام/ ۱۴۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار