فراخوان یکی از مدیران سازمان سینمایی به سلبریتی‌ها/ حالا نوبت شماست؛ اینک گاه فریاد است

مدیرکل دفتر نظارت بر عرضه و نمایش فیلم سازمان سینمایی، در پی وقایع اخیر کشور از سلبریتی‌ها دعوت به حضور کرد.
کد خبر: ۵۵۲۵۹۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷ - 28October 2022

فراخوان یکی از مدیران سازمان سینمایی به سلبریتی‌ها/ حالا نوبت شماستبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «روح‌الله سهرابی» مدیرکل دفتر نظارت بر عرضه و نمایش فیلم سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، درپی وقایع اخیر کشور، در صفحه شخصی خود در فضای مجازی خطاب به سلبریتی‌ها که این روزها صحنه‌گردان برخی مسائل و موضوعات در داخل و خارج کشور شده‌اند، نوشت؛

حالا نوبت سلبریتی‌هاست... بسم الله 

حادثه دلخراش شیراز فارغ از هر غم و انده عمیقی که هر ایرانی و اساسا هر انسانی تحمیل می‌کند حاوی یک پیام بزرگ است؛

که بدانیم در گل آلودگی فضای اجتماعی و امنیتی، قطعا هستند کسانی که ماهی خود را از آب گل‌آلود بگیرند و پازل دشمن قسم‌خورده را در ایجاد یاس و ناامیدی جامعه و به زانو درآوردن ایران عزیز تکمیل‌تر کنند.

گاهی برای همدلی و هم‌صدایی باید سکوت کرد و گاهی برای همین همدلی و هم‌صدایی فریاد باید زد. اینک گاه فریاد است. همه سلبریتی‌هایی که دل در گرو ایران عزیز دارند و همه آن‌هایی که صاحب تریبون هستند و صدایشان بلندتر است باید کاری کنند... امروز و اینجا نقطه‌ی عطف کنش‌گری و تکاپوی همه‎ی آن‌هایی‌ست که در تمام این چهل روز در تکاپو بوده‌اند... این‌بار اما برای همه‌ی ایران و همه‌ی ایرانیان... این‌بار دعوت به آرامش، دعوت به وحدت و فراخوان پایان اغتشاش...

حادثه شیراز نشان داد آتش کینه‌ی دشمن، آنگاه که فرصت شعله‌ور شدن پیدا کند نه سلبریتی خواهد شناخت و نه به مردم رحم خواهد کرد و نه اساسا چیزی برای روز بعد از امروز، باقی خواهد گذاشت.

امروز زمان آن است که سلبریتی‌های عرصه‌ها و نگرش‌های مختلف که در هفته‌های اخیر کنشگرانه رفتار کردند، وارد میدان شوند و از اسم و اعتبار خود هزینه کنند تا خط قرمز پررنگی بین انتقاد و اعتراض، با ناآرامی و اغتشاش بکشند.

به اعتقاد من آن‌هایی که در هفته‌های گذشته دست به قلم شدند یا حرفی زند و فریادی کشیدند، چنانچه حالا که هنگام حرف زدن و فریاد کشیدن و محکوم کردن از این جنس است، راه سکوت در پیش گیرند تقریبا در حال انجام همان کاری هستند که معاندان و براندازان و منافقین و تروریست‌ها انجام دادند.

حادثه شیراز برای همگان اتمام حجت بود... باقی بماند برای بعد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار