رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس؛

کسانی که حق توحش برای ایرانی را صادر می کردند امروز دلسوز نظام و ایران شده اند

«پور ابراهیمی» گفت: رفتار داعش باید درس عبرتی باشد، برای همه تا اگر جایی اشتباهی رخ داد، نباید کشور را دچار اشتباهی دیگر کرد زیرا دشمن بیخ گوش ماست و آمده تا ما را تحقیر کنند، اینها کسانی بودند که ایران را وحشی می دانستند، آمریکا در این کشور برای متخصصانش حق توهش می گرفت.
کد خبر: ۵۵۲۴۳۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۲ - 27October 2022

کسانی که حق توحش برای ایرانی را صادر می کردند امروز دلسوز نظام و ایران شده اند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، «محمد رضا پور ابراهیمی» نماینده مردم کرمان و راور  امروز در هفتاد و هشتمین شورای گفت‌وگوی دولت با بخش خصوصی ضمن محکوم کردم حوادث تروریستی اخیر در حرم مطهر شاه چراغ شیراز اظهار داشت: تصاویر بسیار دلخراشی منتشر شد بخصوص  تصاویر مادر، پدر و فرزندی که در حرم رخ داده است، دل هرکسی را بدرد می آورد.

وی با بیان اینکه داعشی ها وقیحانه اعلام کرده اند که کارآنها بوده است، گفت: این حادثه تروریستی با همکاری جریان های، غربی، عربی و عبری بوده است که با پول وهابی های سعودی و سر خط کردن داعشیان با این عقبه که  ایران و اصل نظام ایران اسلامی را نشانه گرفته اند، رخ داد.

پور ابراهیمی ادامه داد: دشمن در منطقه است، حتی اگر اعتراضی که بحق هم باشد و به حق هم گفته  شده باشد باید از مسیر های قانونی انجام بشود و جنسش  باید از اعتراض و اغتشاش جدا شود، بنابر این حتما جوانان ما باید به گوش باشند تا زمینه ورود داعشیان به کشور را فراهم نکنند. 

نماینده مردم کرمان و راور به ده ها هزار پرونده جریان تروریستی در مرزهای ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: بعضی ها فکر می کنند که مریدان غربی و عربی آمده اند تا مطالبه به حقی را انجام دهند، اما باید به قطع گفت که به اسم اصلاح و حمایت دارند سوءاستفاده می کنند. 

وی اذعان کرد: چطور داعش و پرونده سیاهش را به فراموشی سپردید و جلوی فرزندان خانواده پدر را سر بریدند و هزاران کار خلاف دیگر را در پرونده سیاه خود ثبت کرده اند، اینها  به دنبال تجزیه ایران هستند، چطور شمشیرهای برهنه ای که دور  تا دور شما را محاصره کرده است نمی بینید.

پور ابراهیمی گفت: رفتار داعش باید درس عبرتی باشد، برای همه تا اگر جایی اشتباهی رخ داد، نباید کشور را دچار اشتباهی دیگر کرد زیرا دشمن بیخ گوش ماست و آمده  تا ما را تحقیر کنند، اینها کسانی بودند که ایران را وحشی می دانستند، آمریکا در این کشور برای متخصصانش حق توهش می گرفت.

نماینده مردم کرمان و راور ادامه داد: شهروندان آمریکایی نسبت به کشورهای دیگر حقوق بیشتری می گرفتند و به ایران می آمدند، با عنوان اینکه ایرانی ها آدمهای وحشی  هستند پس یک کشور اجازه رشد متخصص را نمی دادند و متخصصان ما دکترهای  هندی و پاکستانی بودند.

وی اذعان کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران در رتبه برتر علمی جهان است و بهترین متخصصین در کشور  از ایرانیان هستند که در ایران آموزش دیده اند و کار می کنند، اپوزوسیون و غرب گرایان با درامدهای نفتی سعودی ها به جز ایران و نابودی ایران به هیچ مورد دیگری فکر نمی کنند، چرا جنایات را نمی بینید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار