امام جمعه اهل سنت کرمانشاه:

اهل سنت حادثه شیراز را محکوم می‌کند/ دشمن به دنبال فتته و تفرقه است، هوشیار باشیم

در پی حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ امام جمعه اهل سنت کرمانشاه ضمن تسلیت به خانواده شهیدان این اقدام تروریستی را محکوم کرد.
کد خبر: ۵۵۲۳۷۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۸ - 27October 2022

اهل سنت حادثه شیراز را محکوم می‌کند/ دشمن به دنبال فتته و تفرقه است، هوشیار باشیمبه گزارش گروه اهخبار داخلی دفاع‌پرس، ماموستا «عبدالرحمن مرادی» امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در محکومیت حادثه تروریستی و غیر انسانی شاه چراغ شیراز، ضمن محکومیت این اقدام، اظهار داشت: این حادثه رو به همه امت به خصوص مردم شیراز تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال علو درجات را برای شهدای این حادثه خواستارم.

وی ادامه داد: از خداوند متعال خواهانم کسانی که به دنبال فتنه و اختلاف بین مسلمان هستند را رسوا کند، شریعت اسلام مخالف هرگونه قتل و ریختن خون به ناحق است و این دستور الهی است و همه مومنین به آن اعتقاد دارند.

امام جمعه اهل سنت استان کرمانشاه با بیان اینکه از صدر اسلام دشمن به دنبال ایجاد فتنه و تفرقه بین صفوف مسلمانان بوده است، بیان داشت: ما شاهدیم که صدر اسلام تا به امروز عیادی دشمن به سعی داشته‌اند به روش‌های مختلف بین صفوف مسلمانان رخنه و ایجاد تفرقه کنند و در واقع مسلمین را مقابل هم قرار دهند.

ماموستا مرادی با اشاره به شرایط حساس ایجاد شده، تاکید کرد: مهم است مسائل اعتقادی ما مانع وحدت نشود، باید دست به دست هم دهیم، فتنه و دشمن را بشناسیم و در این شرایط هوشمند باشیم.

وی افزود: این چنین حوادثی نباید باعث ایجاد تفرقه بین مسلمانان شود چرا که توطئه‌ها به دنبال ایجاد تفرقه‌اند.

امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه باید شیعه و سنی «ید واحد» باشند، اضافه کرد: برای دشمن کشتار هزاران نفر در ایران تفاوتی با کشتن یک نفر ندارد، برادران اهل سنت و اهل تشیع بسیار باید بیدار و هوشیار باشند و مقابل توطئه‌های دشمن ید واحد باشند، از خداوند متعال خواهانیم تا کسانی که باعث این جنایت شدند به مجازات رسیده و رسوای دنیا و آخرت شود، انشاالله خداوند این عزت و وحدت را بین مسلمانان مستدام بدارد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها