مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:

جهاد تبیین راه مقابله با تحریف ارزش‌های انقلاب اسلامی است

حجت‌الاسلام «حسینی» گفت: جهاد تبیین یکی از دستورکارهای بسیار مهم برای مقابله با هر گونه انحراف و تحریف در گفتمان و ارزش‌های انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۵۵۲۱۶۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۳ - 25October 2022

به گزارش دفاع‌پرس از تبریز، حجت‌الاسلام «سید محمود حسینی» مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی امروز (سه‌شنبه) در گفت‌و‌گو با خبرنگاران، درخصوص جهاد تبیین اظهار داشت: جهاد تبیین از سوی امام خامنه‌ای به عنوان فریضه فوری و واجب مطرح شده و برای همین سازمان تبلیغات اسلامی وظیفه اصلی خود را جهاد تبیین و روشنگری در جامعه می‌داند.

وی افزود: رهبر فرزانه انقلاب با دوراندیشی در تبیین اهمیت و ضرورت جهاد تبیین، ضمن اینکه برای یک نیاز کنونی راه حلی ارائه کردند برای راهبری آینده یک راهبرد را تبیین فرمودند که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه این اداره‌کل نیز در این راستا برنامه‌ریزی‌های متعددی برای تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب درخصوص جهاد تبیین انجام داده است، ادامه داد: جهاد تبیین یکی از دستورکارهای بسیار مهم برای مقابله با هر گونه انحراف و تحریف در گفتمان و ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

حجت‌الاسلام «حسینی» با تاکید بر اینکه دشمن امروز به دنبال تغییر ارزش‌ها، باورها و اعتقادات است و برای همین اهمیت توجه به موضوع جهاد تبیین دوچندان می‌شود، افزود: نباید با موضوع جهاد تبیین، برخوردی سطحی صورت گیرد چراکه اگر جهاد تبیین در جامعه نادیده گرفته شود مجددا شاهد توطئه‌های جدید از سوی دشمنان قسم خورده نظام اسلامی خواهیم بود.

وی سپس به نقش ویژه مبلغان و روحانیون در بصیرت افزایی در جامعه تاکید کرد و گفت: در این راستا مبلغان، جهاد تبیین را در تمامی حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و … به عنوان یک وظیفه خود می‌دانند تا زمینه روشنگری و بصیرت افزایی جامعه فراهم شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها