مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس سمنان:

ترویج فرهنگ جهاد و شهادت بهترین راه مقابله با نفوذ دشمن است

«سلامی» گفت: ترویج فرهنگ جهاد و شهادت در میان نسل جوان بهترین راه برای جلوگیری از نفوذ و مایوس شدن دشمنان نظام است.
کد خبر: ۵۵۰۹۵۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۱ - 18October 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، سرهنگ پاسدار «محمدحسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان امروز در دیدار با «مهدی صفرخانلو» فرماندار گرمسار که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: شهرستان گرمسار با تقدیم نزدیک به ۲۴۰ شهید و سه هزار  و دویست رزمنده  و همچنین نقش آفرینی در صحنه‌های مجاهدت و عملیات‌های مهم دوران دفاع مقدس برگ زرینی را در تاریخ کشور عزیزمان ثبت کرده است.

وی با بیان این که دفاع مقدس معجزه انقلاب اسلامی بود و برکات فراوانی را به دنبال داشت افزود: زمانی که تمام دنیا با صدام متحد شده بودند تا به خاک کشور تجاوز کند و خرمشهر و اروند رود را از ایران جدا کند این رزمندگان و ایثار گران بودند که با اتکا به ارزش‌های انقلاب اسلامی، معنویت، مجاهدت وحدت، روجیه جهاد  و پیروی از فرامین امام خمینی (ره) توانستند به پیروزی بزرگی دست پیدا کنند و این رمز پیروزی رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس بود.

صفرخانلو با بیان این که ترویج فرهنگ جهاد و شهادت در میان نسل جوان بهترین راه برای جلوگیری از نفوذ و مایوس شدن دشمنان نظام است ادامه داد: با ترویج ارزش‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در میان جوانان، دانش آموزان و کودکان می‌توان نسلی انقلابی، آینده ساز، مؤمن و کارآمد تحویل جامعه داد.

فرماندار شهرستان گرمسار با بیان این که فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت امانتی بزرگ است که از شهدا به ما رسیده گفت: فرهنگ ایثار و شهادت ضامن رشد، شکوفایی، پیشرفت، صلابت و اقتدار کشور است و باید به نحو شایسته به نسل آینده منتقل شود.

وی ادامه داد: با بحرانی که دشمن به واسطه اغتشاشات در کشور عزیزمان ایجاد کرد نشان دهنده این است که آن‌ها از ترویج و ماندگاری فرهنگ ایثار و شهادت در میان مردم ایران اسلامی به شدت هراس دارند و به دنبال بر هم زدن نظم و امنیت کشور هستند.

صفرخانلو گفت: مردم ما با تقدیم شهدای جوان و فعال در راه اسلام و شهدا و با برگزاری راهپیمایی و تشییع باشکوه پیکر پاک شهدا نشان دادند هنوز به کشور، انقلاب و اسلام ایمان دارند و نقشه‌های شوم دشمنان ایران و اسلام را نقش بر آب می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها