مدیرعامل بنیاد تعاون فراجا در مراسم افتتاح نمایشگاه ایپاس:

آماده تبادل دانش با کشور‌های دیگر هستیم/ حضور ۲۰۰ شرکت در نمایشگاه ایپاس

سردار درویشی با بیان اینکه نمایشگاه ایپاس با حضور تولیدکنندگان داخلی، صنعتگران، نخبگان و شرکت‌های دانش بنیان برگزار می‌شود، گفت: ما آماده انتقال دانش، علم و تولید ایرانی به کشور‌های دیگر هستیم.
کد خبر: ۵۵۰۷۷۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۱ - 17October 2022

آماده تبادل دانش با کشور‌های دیگر هستیم/ حضور ۲۰۰ شرکت در نمایشگاه ایپاسبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «هابیل درویشی» مدیرعامل بنیاد تعاون فراجا صبح امروز (دوشنبه) در مراسم افتتاح نوزدهمین نمایشگاه لوازم و تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی «ایپاس» که در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد، با اشاره به اینکه باب شهادت در فراجا باز است، اظهار داشت: نیروی انتظامی برای حفظ آرمان‌ها و مقدسات و تامین امنیت همچنان شهدای زیادی تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است؛ نباید شهدا را فراموش کنیم و هر چه داریم مدیون شهدا هستم.

سردار درویشی در ادامه گفت: ما آماده انتقال دانش، علم و تولید ایرانی به کشور‌های دیگر هستیم.

مدیرعامل بنیاد تعاون گفت: این نمایشگاه با حضور تولیدکنندگان داخلی، صنعتگران، نخبگان و شرکت‌های دانش بنیان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه باید نگاه و تکیه ما به داخل باشد، خاطرنشان کرد: در این‌ نمایشگاه ۲۰۰ شرکت داخلی و ۳۶ نماینده از خارج از کشور حضور دارند.

این مقام مسئول افزود: هدف از نمایشگاه‌های اینچنینی حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان است؛ امروز اگر به این باور برسیم که از تولید داخل استفاده کنیم قطعا مشکلات ما برطرف خواهد شد.

سردار درویش گفت: باید تولیدات ما بتواند با تولیدات خارجی رقابت کند.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار