محمدحسنی درباره «بادیگارد» حاتمی‌کیا نوشته است:

شهادت می‌دهم حاتمی‌کیا از آرمان مقدّسش کوتاه نخواهد آمد

رییس سازمان هنری رسانه‌ای اوج نوشت: شهادت می‌دهم ابراهیم حاتمی‌کیا در ادامه مسیر مجاهدان راه حق از آرمان مقدّسش کوتاه نخواهد آمد و برای ملحق شدن به یاران و دوستان شهیدش بی‌تاب است و لحظه‌شماری می‌کند.
کد خبر: ۵۵۰۲۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۵ - 13October 2015

شهادت می‌دهم حاتمی‌کیا از آرمان مقدّسش کوتاه نخواهد آمد

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، «احسان محمّدحسنی» رییس سازمان هنری رسانهای اوج در یادداشتی برای فیلم جدید ابراهم حاتمی کیا«بادیگارد» نوشت: این روزها مراحل پس از تولید فیلم سینمایی «بادیگارد» به سرعت در حال طی شدن است.

پروژهای بسیار سخت، طاقت فرسا و پیچیده! که شروعش با شبهای ماه مبارک رمضان و پایانش با عید سعید قربان مصادف شد... فارغ از آنکه این اثر به جشنوارهٔ فیلم فجر ارائه بشود یا نشود و یا اینکه کیفیت و ضرباهنگ و قصه پر فراز و فرود و ملتهب آن مطابق پیشبینیها از آب دربیاید یا نیاید، مهم این است که برادر و استاد بزرگوارم ابراهیم حاتمیکیای عزیز و دستاندرکاران و یاران صبور، سختکوش و باصفای او چیزی کم نگذاشتهاند.

من شاهد بودم که آقا ابراهیم و همکاران عزیزش در برافراشتن خیمه خوش سر و شکلِ این اثر ارزشمند، از همه وجودشان مایه گذاشتند و بضاعتِ فعلی و امکانپذیرِ موجود در داخل کشور را به میدان آوردند. باقیاش با خداست و لطف و محبت همیشگیِ پروردگار... در غیر این صورت در زیر چتر شریفهٔ «لا یکلف الله نفساً الّا وسعها» پناه خواهیم گرفت.

بله، ابراهیمِ سینمای ایران، این ققنوسِ منزل گرفته بر دهانهٔ آتشفشان، بار دیگر پر و بال میجُنباند و برای بلند شدن و ارتفاع گرفتن، مهیّا میشود. میدانم که حال و هوای این روزهای آقا ابراهیمِ ما بارانی است و خداوند هم انشاءالله بر او خواهد بارید.

...و امّا آهای جماعتِ اهل جبهه! آهای جاماندههای از قافلهٔ شهیدان! آهای مدافعان حریمِ حَرَم! آهای پدران و مادرانِ چشم انتظار فرزندان مفقود الاثر این دیار الهی! شهادت میدهم ابراهیم حاتمیکیا در ادامه مسیر مجاهدان راه حق و احمد کاظمیها، همدانیها، قاسم سلیمانیها و عزیز جعفریها، در عرصه خطیر و به حال خود رها شده فرهنگ و هنر مظلومِ این سرزمین، از آرمان مقدّسش کوتاه نخواهد آمد و برای ملحق شدن به یاران و دوستان شهیدش بیتاب است و لحظهشماری میکند.

امیدوارم خدا وجودِ ارزشمند امثالِ آقاابراهیمها را برای فرزندان نجیب این آب و خاک و طوفانهای درپیش روی آخرالزمانی، حفظ و عاقبت به خیر کند...

عاقبت این عشق هلاکم کند در گذر کوی تو خاکم کند، یا حسین

لاحول و لا قوه الا بالله العلی العظیم

دلتنگتان هستم... حلالم کنید

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار