نماینده ولی فقیه در استان مازندران تأکید کرد؛

لزوم ورود نهاد‌های فرهنگی برای حل مشکلات

آیت‌الله «محمدی لائینی» گفت: نهاد‌های فرهنگی، اجرایی و قضایی باید برای حل مشکلات محله اسلامی به‌صورت جدی وارد میدان شوند.
کد خبر: ۵۵۰۱۳۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۶ - 12October 2022

لزوم ورود نهاد‌های فرهنگی برای حل مشکلات محله اسلامیبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در استان مازندران عصر امروز در همایش شورای تحول محلات استان که با محوریت تحقق محله اسلامی و با حضور سردار «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین در سپاه کربلای مازندران برگزار شد، اظهار داشت: همکاری شورای تحول محلات با شورای اسلامی یک موضوع است، موضوع دیگر مشکلات آب، برق، دام و ... در همه محلات و روستا‌ها وجود دارد و ربطی به مشکلات دینی و اسلامی ندارد.

وی افزود: بابت ساخت مسکن در روستا‌ها توسط افراد بومی سخت گیری‌هایی می‌شود، اما در کنارش شاهد رشد ویلا‌های لاکچری هستیم! و مشخص نیست چگونه از امتیازات آب، برق و گاز بهره‌مند شدند، این موضوع هم مسئله‌ای دینی نیست، ولی برخی به ترویج بی‌حجابی، سگ پروری و ... می‌پردازند که رفتاری غیردینی و غیراسلامی است.

آیت الله «محمدی لائینی» ادامه داد: محور، محله اسلامی است، نهاد‌های فرهنگی و اجرایی و قضایی باید به‌صورت جدی وارد میدان شوند، کار از حالت یافتن مسئله و برگزاری جلسات باید به سمت حل مشکلات پیش برود.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران اضافه کرد: شورای تحول محلات مازندران وظیفه تهیه مسائل یک محله و حل آن را بر عهده دارد.

وی گفت: مازندران دارای دو محله استانی همچون دریا و جنگل است، اصلاح و بهره‌برداری از این دو محله بزرگ به‌همراه موازین ارزشی و دینی متناسب با فلسفه انقلاب اسلامی ضرورت دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار