سیاست‌های کلان هفتمین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار تصویب شد

نشست شورای سیاستگذاری جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار با حضور مدیرکل آموزش بنیاد شهید برگزار شد.
کد خبر: ۵۵۰۰۶۶
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵ - 12October 2022

سیاست‌های کلان هفتمین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار تصویب شدبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، نشست شورای سیاستگذاری جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار با حضور محمد علی فقیه مدیرکل آموزش بنیاد شهید و مدیران کل شاهد و ایثارگر وزارتخانه‌های علوم، بهداشت و آموزش و پرورش، دانشگاه آزاد اسلامی و مدیریت حوزه‌های علمیه با موضوع بررسی و نحوه برگزاری هفتمین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار در سالن جلسات معاونت فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.

محمدعلی فقیه مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران در این نشست از تلاش و همکاری مدیران دستگاه‌های آموزشی عضو طرح شاهد در برگزاری مطلوب ششمین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار تقدیر و گزارشی از برگزاری شش دوره گذشته این جشنواره ارائه کرد.

در ادامه هر یک از مدیران شاهد و ایثارگر وزارتخانه‌های آموزش و پرورش، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، علوم، تحقیقات و فناوری، دانشگاه آزاد اسلامی و مدیریت حوزه علمیه دیدگاه‌ها و نقطه‌نظرات خود را در خصوص زمان و نحوه اجرای هفتمین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار بیان کردند.

مدیرکل آموزش بنیاد در خصوص سیاست‌های کلان جشنواره گفت: با توجه به اهمیت برگزاری جشنواره آموزشی تحصیلی جایزه ملی ایثار، در جشنواره هفتم سطح کیفی انتخاب برترین‌ها منطبق بر شاخص‌ها و استاندار‌های علمی همچون گذشته حفظ شود.

وی در ادامه افزود: دستگاه‌های آموزشی نسبت به اطلاع‌رسانی فراگیر به جامعه هدف تحصیلی اقدام لازم را از طرق گوناگون انجام دهند که منجر به ایجاد پویایی، تحرک و افزایش انگیزه تحصیلی در جامعه هدف شود.

فقیه در همین راستا اظهار داشت: مطابق مصوبه شورای طرح و برنامه شاهد دستگاه‌های آموزشی موظف هستند امتیازات ویژه‌ای را به منتخبان جشنواره اعطا کنند.

فقیه در ادامه اظهار داشت: با توجه به دیدگاه‌های مدیران کل شاهد و ایثارگر دستگاه‌های آموزشی و رفع محدودیت‌های کرونایی برنامه‌ریزی مناسب برای برگزاری حضوری هفتمین جشنواره و در یکی از دانشگاه‌های سطح شهر تهران انجام می‌شود.

دبیر جشنواره جایزه ملی ایثار در پایان تأکید کرد: هفتمین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار با هدف معرفی و تجلیل از برترین‌های آموزشی و تحصیلی جامعه هدف طرح شاهد و ایجاد پویایی، تحرک و افزایش انگیزه تحصیلی با مشارکت دستگاه‌های آموزشی عضو طرح شاهد در اسفندماه سال جاری و در هفته بزرگداشت شهدا برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها