معاون قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء (ص):

کسانی که کنار شیاطین لبخند می‌زنند، بدانند که امروز پایان عمر این شیاطین است

سردار اسدی گفت: کسانی که در کنار شیاطین قدم و لبخند می‌زنند، بدانند که امروز پایان عمر این شیاطین است.
کد خبر: ۵۴۹۸۰۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۰ - 10October 2022

کسانی که کنار شیاطین لبخند می‌زنند، بدانند که امروز پایان عمر این شیاطین استبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ پاسدار «محمدجعفر اسدی» معاون قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء (ص)، امشب (دوشنبه) در آیین پاسداشت شهید وحدت سردار سرتیپ پاسدار «نورعلی شوشتری» و شهدای مظلوم سیستان و بلوچستان، با بیان اینکه، امام خمینی (ره) فرمودند که «اسلام ابرقدرت‌ها را به خاک مذلت می‌کشاند» اظهار داشت: کسانی که در کنار شیاطین قدم و لبخند می‌زنند، بدانند که امروز پایان عمر این شیاطین است.

معاون قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء (ص) افزود: آن‌هایی که روزی شعار «از نیل تا فرات» سر می‌دادند، امروز دور خود دیوار کشیده‌اند تا آسیب نبینند. آن‌هایی که روزی می‌گفتند با هزار میلیارد دلار به عراق می‌رویم و از دمشق تا تهران را فتح می‌کنیم، امروز در عراق و در یک فرودگاه نظامی، آن هم با چراغ خاموش فرود می‌آیند. 

سردار اسدی گفت: انقلاب اسلامی ایران وقتی به پیروزی رسید، در دانشگاه تهران می‌گفتند که روحانیون نمی‌توانند حکومت کنند، شما شش ماه دیگر نیستید، همین‌طور دشمنان گفتند یک‌سال دیگر نیستید، ۱۰ سال دیگر نیستید، ۴۰ سالگی خود را نخواهید دید؛ اما به برکت خون شهدا، ما هستیم، خواهیم بود و دشمنان را از بین خواهیم برد.

وی ادامه داد: دشمنان تلاش می‌کنند تا مردم قهرمان ایران اسلامی را مأیوس کنند و برخی نادان‌های داخلی نیز پیاده‌نظام دشمنان در ناامیدی مردم شده‌اند؛ در حالی که رهبر معظم انقلاب اسلامی به دنبال نشاط، امید و سربلندی اسلام هستند.

سردار اسدی با بیان اینکه شهدا را شهدا می‌شناسند، گفت: شهید نورعلی شوشتری از آذربایجان، کردستان و خوزستان تا سیستان و بلوچستان عاشقان زیادی دارد و اقدامات این شهید والامقام در دوران دفاع مقدس، قرارگاه حمزه و استان سیستان و بلوچستان قابل بیان نیست.

وی با اشاره به خاطره‌ای از شهید شوشتری، تصریح کرد: روزی این شهید والامقام به دفتر من آمد و نزدیک به یک ساعت راجع به مظلومیت مردم استان سیستان و بلوچستان صحبت کرد. چه زیبا کسانی نزد پروردگار خود امتحان دادند و در محضر الهی با بالاترین نمره قبول شدند.

معاون قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء (ص) با بیان اینکه خداوند با پیروزی انقلاب اسلامی به ما عزت داد و ما باید این عزت را حفظ کنیم، تاکید کرد: بسیاری از انسان‌های آزاده عالم آرزو داشتند تا فقط یک ساعت امثال شهیدان سلیمانی شوشتری، همدانی و میرحسینی را ببینند.

وی با اشاره به اینکه حضرت امام خمینی (ره) روزگاری فرمودند که این جنگ، جنگ بین حق و باطل است، گفت: این جنگ چه با شهادت امثال سرداران شوشتری و سلیمانی و چه کسانی که در این روزهای اخیر شهید شده‌اند، تمام‌شدنی نیست.

سردار اسدی با بیان اینکه ما به مردم قهرمان شیعه و سنی خود افتخار می‌کنیم، خاطرنشان کرد: یکی از سران طایفه در سیستان و بلوچستان به من گفت که قصد کرده بودم که نام فرزند خود را به یاد شهید شوشتری، نورعلی بگذارم، ولی فرزندم دختر شد؛ لذا به دلیل اینکه شهید شوشتری برای من یک انگشتر فیروزه آورده بود، اسم او را گذاشتم فیروزه و امسال هم خدا یک فرزند پسر به من داد که اسم او را نورعلی گذاشتم.

معاون قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء (ص) با بیان اینکه «آن‌که با گرگش، مدارا می‌کند، خلق و خوی گرگ پیدا می‌کند»، گفت: امروز آمریکا انگلیس و فرانسه یک کشور مسلمان را گاو شیرده عنوان می‌کنند و متاسفانه سران این کشور، به این موضوع افتخار می‌کنند.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار