فرمانده انتظامی کشور در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

شهادت ۳ نیروی پلیس در اغتشاشات اخیر/ آمریکا و رژیم صهیونیستی به‌دنبال برهم زدن امنیت کشور هستند

سردار اشتری گفت: دشمنان و در راس آن‌ها آمریکایی‌ها، رژیم صهیونیستی، منافقین و سلطنت‌طلب‌ها به دنبال این هستند آرامش و امنیت خوبی که در کشور داریم را برهم بزنند.
کد خبر: ۵۴۹۲۷۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۰۵:۱۶ - 08October 2022

دشمنان و راس آن‌ها آمریکا و رژیم صهیونیستی به‌دنبال برهم زدن امنیت هستندسردار «حسین اشتری» فرمانده انتظامی کل کشور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با اشاره به حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در دانشگاه حضرت امام حسن مجتبی انتظامی کل کشور اظهار داشت: بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع دانشجویان برای جامعه، مردم، نیرو‌های مسلح و به‌خصوص فرماندهی انتظامی کشور راهگشا بود.

سردار اشتری با گرامی‌داشت هفته انتظامی کشور گفت: همکارانم در فرماندهی انتظامی کشور در این ایام مقتدارنه و مهربانانه برای حفاظت از جان، مال و ناموس مردم دفاع کردند.

فرمانده انتظامی کل کشور افزود: امروز افتخار پلیس این است که در خدمت مردم است؛ این ایام هم اگر پلیس در خیابان‌ها حضور دارد به دلیل برقراری امنیت برای مردم و حفاظت از اموال مردمی و دولتی است.

وی خاطرنشان کرد: ما در خدمت مردم و سربازان ولایت هستیم و ما همچنان استوار ایستاده‌ایم و مسیری که همکاران من طی می‌کنند و یک مسیر نورانی و درست است چرا که از جان مردم حفاظت می‌کنیم و ان‌شاالله تا پای جانمان برای حفاظت از مردم ایستادگی می‌کنیم.

سردار اشتری در پاسخ به سوالی درباره نقش معاندین در اغتشاشات اخیر اظهار داشت: خارجی‌ها و در راس آن‌ها آمریکایی‌ها، رژیم صهیونیستی، منافقین و سلطنت‌طلب‌ها به دنبال این هستند آرامش و امنیت خوبی که در کشور داریم برهم بزنند و از هر توطئه و بهانه‌ای استفاده می‌کنند.

فرمانده فراجا اضافه کرد: معاندین هر اتفاقاقی را بهانه‌ای برای تهمت زدن به ارکان نظام، نیرو‌های مسلح و انتظامی کشور استفاده می‌کنند.

این مقام مسئول ادامه داد: این را باید همیشه بدانیم که دشمن در کمین است تا نقشه‌ها و توطئه‌های خود را عملی کند و آرامشی که داریم را از بین ببرد.

سردار اشتری با بیان اینکه فرماندهی انتظامی تا کنون ۱۳ هزار شهید و ۳۰ هزار جانباز تقدیم نظام کرده است: گفت: در حوادث اخیر فرماندهی انتظامی سه شهید تقدیم نظام کرده است؛ همچنین فرماندهی مرزبانی فراجا در اجرای ماموریت‌های ذاتی خود طی روز‌های اخیر سه شهید تقدیم نظام کرده است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار