نماینده مردم اهواز در گفت‌و‌گو با دفاع‌پرس تاکید کرد؛

ضرورت توجه جدی نهادهای فرهنگی به لجن‌پراکنی رسانه‌های معاند/ صف مردم از اغتشاشگران جداست

یوسفی گفت: وقتی اغتشاش، ناامنی و آشوب با لجن‌پراکنی رسانه‌های معاند در کشور رخ می‌دهد از این حکایت دارد که خروجی نهادهای فرهنگی بسیار کم است و باید بیشتر به این موضوع مهم توجه کند.
کد خبر: ۵۴۹۲۲۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۰۲:۰۰ - 08October 2022

اغتشاشگرانی که نیروهای امنیتی را به شهادت رساندند، داعش‌صفت هستند«مجتبی یوسفی» نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس با اشاره به لزوم توجه به جهاد تبیین برای خنثی‌سازی لجن‌پراکنی‌های رسانه‌های معاند اظهار داشت: وقتی موضوعات را به صورت شعار‌گونه می‌پذیریم و از فرصت استفاده لازم را نمی‌بریم، خروجی‌اش همین وضعیت فعلی کشور و مشکلات اجتماعی جوانان می‌شود.

یوسفی ادامه داد: ما صف مردم را از اغتشاشگران جدا می‌کنیم، کسانی که با سلاح سرد و گرم به نیروهای انتظامی، بسیج و مردم حمله می‌کنند و آنها را به شهادت می‌رسانند، داعش‌صفت هستند، البته تعداد این قبیل افراد محدود است، اما به رغم تعداد اندکشان همواره درصدد هستند تا مردم روی خوش آرامش را به چشم نبینند.

نماینده مردم اهواز تصریح کرد: افرادی که جوگیر و دچار هیجانات می‌شوند، فرزندان و سرمایه‌های این کشور هستند.

وی با بیان اینکه نیروی‌های انتظامی، بسیج، سپاه و نیروهای امنیتی مظلومانه به شهادت می‌رسند، گفت: باید متولیان مربوط به حوزه‌های اجتماعی و فرهنگی از حوادث اخیر کشور درس بگیرند، لذا بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی فقط برای تهیه متن سخنرانی نیست، متأسفانه برخی افراد بعد از سخنرانی‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی از این جهت که خوراک سخنرانی‌های خودشان تأمین می‌شود خوشحالی می‌کنند.

یوسفی ادامه داد: ما باید به این سمت حرکت کنیم هم به لحاظ برنامه‌ریزی و هم تصمیم‌سازی به خوبی تبیین لازم را داشته باشیم تا در تصمیم‌گیری دچار خطای راهبردی نشویم. اگر این مهم رغم بخورد خدمات بی‌نظیر نظام مقدس جمهوری اسلامی نزد همگان بیان خواهد شد و اجازه سوء استفاده معاندین از عواطف جوانان داده نمی‌شود.

نماینده مردم اهواز تاکید کرد: مجموعه‌های فرهنگی نظیر صدا و سیما در شرایطی که دولت‌ها توجهی به بی اعتبار شدن نظام نزد مردم نمی‌کنند، وظایف بسیار سختی بر عهده دارند، زیرا جهاد تبیین به معنی روشنگری در خصوص خدمات نظام جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه ما تا امروز فتنه‌های بسیاری را پشت سر گذاشته‌ایم، گفت: اغتشاشگران به دنبال این هستند که ایران را تبدیل به ایرانستان کنند که این آرزو را به گور خواهند برد، ایران تا ابد به سرنوشت سوریه دچار نخواهد شد، اما ما در جهاد تبیین وظیفه روشنگری در این زمینه را داریم.

یوسفی تاکید کرد: البته گلایه بسیاری از مردم در موضوعات اقتصادی کاملاً به حق است، اما لجن‌پراکنی رسانه‌های معاند جهت اعتراضات به حق مردمی را تغییر می‌دهد، دشمنان ایران همانند خوناشام‌های کوموله و منافقین که مجموعاً ۱۷ هزار نفر از مردم بیگناه ایران را به شهادت رساندند، خون ملت را می‌مکند.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه گروهک تروریستی «کومله» ۵ هزار و ۳۰۰ نفر از شیرزنان و شیرمردان کرد ما را سلاخی کرده‌اند، گفت: آیا کسی باور می‌کند که این تروریست‌ها دلسوز مردم ایران شده باشند؟ وقتی چنین اتفاقاتی مانند اغتشاشات اخیر در کشور رخ می‌دهد از این حاکیت دارد که خروجی نهادهای فرهنگی بسیار کم است.

انتهای پیام/ 371

نظر شما
پربیننده ها