برگزاری مراسم اختتامیه نمایشگاه رزمی فرهنگی سپاه در اردبیل

نمایشگاه رزمی فرهنگی عملیات والفجر یک سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با برگزاری مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۵۴۸۳۲۰
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۰ - 01October 2022

برگزاری مراسم اختتامیه نمایشگاه رزمی فرهنگی سپاه در اردبیل

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، قبل از ظهر امروز (شنبه) مراسم اختتامیه نمایشگاه رزمی فرهنگی عملیات والفجر یک سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در محوطه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان اردبیل برگزار شد و این نمایشگاه به کار خود پایان داد.

در این مراسم سردار سرتیپ دوم پاسدار «غلامحسین محمدی‌اصل» فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل طی سخنانی ضمن قدردانی از تمامی ادارات و نهادهایی که در برپایی نمایشگاه مشارکت داشتند گفت: همانطور که در دفاع مقدس همه آحاد ملت و دولت همکاری داشتند باید در نشر ارزش های دفاع مقدس نیز همانگونه وحدت کلمه داشته باشیم.

وی افزود: مدیریت بی‌نظیر امام خمینی در شروع جنگ تحمیلی، موجب شد دفاع مقدس خیلی زودتر و کامل‌تر از پیش‌بینی‌ها شکل بگیرد و برای همیشه تاریخ موجب سربلندی ملت سرافراز و غیور ایران اسلامی باشد.

محمدی‌اصل ابراز داشت: در زمان حال نیز جنگ دشمن رسانه‌ای و نرم است و بصیرت سلاح مؤثر مردم ایران در این جنگ است و پرچم دار قافله بصیرت و دیده بان این نظام مقدس رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه استان اردبیل گفت: اهداف برگزاری این نمایشگاه و یادواره ها زنده نگهداشتن و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و بیش از گذشته در راستای به روز رسانی و تأثیرگذاری این مراسم ها تلاش خواهیم کرد.

وی عنوان کرد: دفاع مقدس سرلوحه و آغاز استقلال و خودکفایی ملت شریف است و با الگو گرفتن از دفاع مقدس می توان در همه عرصه ها به خودکفایی رسید.

در این مراسم سرهنگ پاسدار «میرحبیب هاشمی» مسئول اجرایی نمایشگاه رزمی فرهنگی عملیات والفجر یک ضمن سپاس از مشارکت ادارات و نهادها در برپایی نمایشگاه دفاع مقدس، از اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان به عنوان میزبان نمایشگاه قدردانی و تجلیل کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها