سردار «قربانی»:

اراده الهی عامل پیروزی در دفاع مقدس بود

فرمانده لشکر ۲۵ کربلا دوران دفاع مقدس گفت: چیزی که ما را در دفاع مقدس پیروز کرد، اراده الهی بود و با قدرت ایمان در برابر دشمن ایستادیم و ما این نعمت را داشتیم و به این عظمت رسیدیم.
کد خبر: ۵۴۸۰۰۴
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲ - 29September 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، همزمان با هفته دفاع مقدس، مراسم گرامیداشت یادواره شهدای ورزشکاران استان گلستان، صبح امروز پنجشنبه هفتم در حسینیه عاشقان ثارالله سپاه نینوای گلستان برگزار شد.

در این مراسم  سردار «مرتضی قربانی» فرمانده لشکر  ۲۵ کربلا دوران دفاع مقدس اظهار داشت: از گلستان در دوران دفاع مقدس افراد زیادی حضور یافتند و حتی به فرماندهی گردان نیز رسیدند و نزدیک به چهار هزار شهید این استان تقدیم کرده است. در دفاع مقدس در مقابل دشمنی قرار داشتیم که غرب و شرق از آن حمایت می‌کرد و ما تنها یک کشور بودیم و اتکا ما به  مردم مقاوم و پایدار و نترس بود که در برابر این قدرت‌های جهانی ایستادند.

وی بیان کرد: چیزی که ما را در دفاع مقدس پیروز کرد، اراده الهی بود و  با قدرت ایمان در برابر دشمن ایستادیم و ما این نعمت را داشتیم و به این عظمت رسیدیم. مسلمانان در تاریخ، هر جا مقاومت کردند و مجاهدت کردند پیروز شدند، در جنگ خندق نیز در دوران پیامبر (ص) این مهم رقم خورد.

فرمانده لشکر ۲۵ کربلا دوران دفاع مقدس گفت: شجاعت رزمندگان سرآمد بود و این در حالی بود که تمام دنیا به صدام کمک می کردند ولی رزمندگان ما شجاعانه در برابر دشمن ایستادند. در دفاع مقدس خدا کمک ما کرد. ما تنها سه ماه ادوات و تجهیزات نظامی برای مدیریت جنگ داشتیم ولی با ارده الهی و تبعیت از ولی فقيه توانستیم در برابر دشمن ایستادگی کنیم.

اراده الهی عامل پیروزی در دفاع مقدس بود

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار