فرمانده سپاه شهرستان کلاله خبر داد؛

اجرای 51 برنامه شاخص شهرستان کلاله در هفته دفاع مقدس

سرهنگ «‌کوهستانی» گفت: در راستای جهاد تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، ۵۱ برنامه شاخص از مجموعه برنامه‌های تدوین شده را در شهرهای کلاله، شهر فراغی و روستاهای شهرستان به اجرا در خواهیم آورد.
کد خبر: ۵۴۶۶۹۶
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۵ - 22September 2022

اجرای 51 برنامه شاخص شهرستان کلاله در هفته دفاع مقدس

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، نشست خبری چهل و دومین سالگرد بزرگداشت هفته دفاع مقدس، با حضور سرهنگ پاسدار «احمد کوهستانی» فرمانده سپاه شهرستان کلاله برگزار شد.

در این نشست سرهنگ کوهستانی، ضمن گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس و تسلیت بمناسبت ایام اربعین حسینی اظهار داشت: با وجود اینکه تقریبا تمام کشورهای جهان در مقابل ایران ایستادند؛ ایران توانست یک جنگ با مقیاس جهانی را کنترل کند و موازنه قدرت را به نفع جمهوری اسلامی ایران تغییر دهد.

وی گفت: در راستای جهاد تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، ۵۱ برنامه شاخص از مجموعه برنامه های تدوین شده را در شهرهای کلاله، شهر فراغی و روستاهای شهرستان به اجرا در خواهیم آورد.

فرمانده سپاه کلاله به برنامه‌های شاخص هفته دفاع مقدس در شهرستان اشاره کرد و گفت: تجلیل از پیشکسوتان ایثار و شهادت، دیدار با خانواده‌های شهیدان، صبحگاه مشترک، عطر افشانی گلزار شهدا، نواختن زنگ مقاومت در مدارس، برگزاری یادواره شهدا با عنوان مهمانی لاله‌ها در قالب طرح آبروی محله، اعزام تیم تخصصی دامپزشکی به روستاهای کم برخوردار برای رسیدگی و واکسیناسیون دام و طیور و سمپاشی، ویزیت رایگان در روستاهای دور دست، رزمایش هزار بسته‌ای کمک های مومنانه، حضور راویان دفاع مقدس در مدارس؛ با هدف تبیین ارزش های دفاع مقدس برای آگاهی بخشی آینده سازان کشور و.. از جمله برنامه های شاخص هفته دفاع مقدس در شهرستان کلاله است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار