فرازی از زندگی‌نامه شهید «محمد بهشتی قادی»

«محمد بهشتی قادی» ۳۰ شهریور ۱۳۴۷ در بابل به دنیا آمد و سرانجام ۴ دی ۱۳۶۵ در عملیات کربلای چهار در منطقه ام الرصاص به شهادت رسید.
کد خبر: ۵۴۶۶۹۱
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۴ - 22September 2022

فرازی از زندگی‌نامه و وصیت‌نامه شهید «محمد بهشتی قادی»به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، دفاع مقدس گنجینه‌ای ماندگار از حضور عارفانه انسان‌های برگزیده خداست که شهادت‌طلبی، ایثارگری، گذشت، شجاعت، رشادت، مردانگی و جوانمردی را می‌توان از جمله خصوصیات بارز شخصیتی و اخلاقی‌شان نام برد.

همانان که جان برکف برای دفاع از دین و ناموس، ارزش‌ها و آرمان‌های این نظام دل به جاده زدند و در کربلای ایران حماسه‌های بی‌بدیل خلق کردند و بر دشمن بعثی پیروز شدند. شهیدانی که هر کدام‌شان نمونه و الگوی ایستادگی و مقاومت هستند.

«محمد بهشتی قادی» یکی از ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید استان مازندران و اهل شهرستان «بابل» است که در ادامه زندگی‌نامه و فرازی از وصیت‌نامه این شهید را از نظر می‌گذرانیم.

«محمد بهشتی قادی» فرزند موسی ۳۰ شهریور ۱۳۴۷ در بابل به دنیا آمد و سرانجام ۴ دی ۱۳۶۵ در عملیات کربلای چهار در منطقه ام الرصاص به شهادت رسید.

فرازی از وصیت‌نامه شهید

بار خدایا ترا صد‌ها هزار بار شکر می‌کنم که مرا جزء نگهبانان دین مبین اسلام قرار دادی. این جوانان ما همانند جوانان امام حسین با هدفی واحد، اما تاریخی دوباره در میدان رزم جوانمردانه همانند اباالفضل العباس و علی اکبر و قاسم داماد و علی اصغر شیرخوار، چون شیر می‌غرند و از اسلام عزیز و مملکت اسلامیان دفاع می‌کنند تا شما امت حزب الله با خیال راحت به زندگی روزمره خود ادامه دهید و شما امت حزب الله هم تا به حال خوب پشتیبانی از آنان کردید و خواهید کرد.  

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار