نماینده ولی فقیه در مازندران:

تکریم خانواده شهدا تکریم روحیه شهادت‌طلبی است

«محمدی لایینی» گفت: تکریم خانواده‌های معظم شهدا وظیفه همگانی و تکریم روحیه دفاع و ایثار و شهادت‌طلبی است.
کد خبر: ۵۴۶۲۳۰
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۷ - 20September 2022

تکریم از خانواده شهدا تکریم از روحیه دفاع استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لایینی» نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در مراسم آغاز رزمایش «سپاس» و «میثاق با یاوران ولایت» که در نمازخانه سپاه کربلا برگزار شد، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و با بیان اینکه حماسه اربعین برای دشمنان انقلاب شکننده است، اظهار داشت: هیات‌های مذهبی دو ماه عزاداری کردند برای حفظ ارزش‌های اسلامی و در مقابل اعتراض عوامل فتنه که فضا را آلوده می‌کنند باید جهاد تبیین داشته باشند.

وی با افزود: باید در فضای حقیقی و مجازی مردم انقلابی به دفاع از فرزندان انقلاب برخیزند و عوامل فتنه را رسوا کنند.

محمدی لایینی با بیان اینکه فلسفه تجلیل از خانواده‌های شهدا حفظ روحیه دفاع است، ادامه داد: برای حفظ ارزش‌های اسلامی باید جهاد تبیین داشته باشیم.  

امام جمعه ساری از اقدام سپاه کربلا برای اجرای رمز رزمایش «سپاس و میثاق با یاوران ولایت» و انتخاب رمز رزمایش با عنوان «سلام فرمانده یا صاحب الزمان (عج)» تقدیر کرد.

وی با بیان اینکه تکریم از خانواده‌های معظم شهدا وظیفه همگانی و تکریم از روحیه دفاع است، افزود: باید با تکریم خانواده‌های معظم شهدا پرچم دفاع و روحیه ایثار و شهادت طلبی برافراشته بماند.

محمدی لایینی بیان داشت: دشمنان انقلاب اسلامی هر زمان با پیشرفت‌های این انقلاب مواجه شده‌اند فتنه بپا کردند تا روحیه انقلابی ملت ایران را تضعیف کنند.

امام جمعه ساری به دیپلماسی دولت سیزدهم اشاره و تصریح کرد: در کنار جهاد خدمت دولت انقلابی شاهد عزت ملت ایران در عرصه‌های بین المللی هستیم.

وی با اشاره به افتخارآفرینی مازندرانی‌ها در حوزه‌های مختلف ورزشی، علمی و... خاطرنشان کرد: تیم ملی کشتی ایران اسلامی در مسابقات جهانی به جهت تلاش هشت عضو مازندرانی تیم ملی عنوان نائب قهرمانی جهان را از آن خود کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار