رئیس‌جمهور شیلی دریافت استوارنامه سفیر رژیم صهیونیستی را رد کرد

فونت که به مواضع ضدصهیونیستی خود معروف است، پس از گزارش رسانه‌ها درباره شهادت یک نوجوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست، دریافت استوارنامه سفیر جدید این رژیم را رد کرد.
کد خبر: ۵۴۵۶۰۹
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۵ - 16September 2022

رئیس‌جمهور شیلی دریافت استوارنامه سفیر رژیم صهیونیستی را رد کردبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «گابریل بوریچ فونت» رئیس‌جمهور شیلی دریافت استوارنامه سفیر جدید رژیم صهیونیستی را رد کرد.

روزنامه عبری «هاآرتص»، صبح امروز (جمعه)، گزارش داد که در حالی که سفیر جدید رژیم صهیونیستی برای تسلیم استوارنامه خود وارد کاخ ریاست جمهوری شیلی شده بود، رئیس‌جمهور شیلی این مراسم دیپلماتیک را لغو کرد.

به گزارش هاآرتص، این مراسم به این دلیل لغو شده است که به رئیس‌جمهور شیلی اطلاع داده شده نیرو‌های رژیم صهیونیستی یک نوجوان فلسطینی هفده‌ساله را در شمال کرانه باختری به شهادت رسانده‌اند.

وزارت بهداشت فلسطین، روز گذشته، اعلام کرد که در پی ورود ناگهانی نیرو‌های رژیم صهیونیستی به روستای «کفردان» واقع در غرب شهرستان «جنین» نوجوان هفده‌ساله فلسطینی به نام «عدی صالح» به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده و سه تن دیگر مجروح شده‌اند.

هاآرتص می‌گوید که مراسم دریافت استوارنامه سفیر جدید رژیم صهیونیستی به ماه آینده میلادی موکول شده است.

رئیس‌جمهور جدید شیلی به مواضع ضدصهیونیستی خود معروف است. روزنامه الکترونیکی «رأی الیوم»، چاپ لندن، پیشتر در تحلیلی رئیس‌جمهور جوان و جدید شیلی را که از حامیان سرسخت فلسطین و تحریم رژیم صهیونیستی است، به «هوگو چاوز» رئیس‌جمهور فقید ونزوئلا تشبیه کرده بود.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار