در پیامی به پنجمین جشنواره سراسری تئاتر ایثار مطرح شد؛

وعده رئیس بنیاد شهید برای حمایت از فعالان جشنواره تئاتر ایثار

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: جشنواره تئاتر ایثار زمینه‌های درخشانی را جهت تقویت و ترویج مفاهیم این حوزه فراهم خواهد ساخت و سعی بر آن است که از تمامی عزیزانی که در این عرصه تلاش می نمایند، پشتیبانی نمایم.
کد خبر: ۵۴۴۷۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۲ - 06October 2015

وعده رئیس بنیاد شهید برای حمایت از فعالان جشنواره تئاتر ایثار

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، متن پیام حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی شهیدی به این شرح است:

بسمه تعالی

ایثار بیانگر رشد و معرفت انسانی است ایثار از خود گذشتن است برای یافتن مفهومی برتر و والاتر، به یقین هر اقدامی جهت حفظ، اشاعه و ترویج فرهنگ والای ایثار و شهادت، هنری بس ارزنده و شایسته است.

هنر در تمامی عرصه ها اثر گذار و ماندگار است و اینک از هنرمندان وادی عشق و ایثار سخن به میان می آید، هنرمندان عرصه ایثار هر کدام آیه ای از آیه های ایثار و تلاش هستند و هنرشان به تصویر کشیدن واژه های ارزشمند ایثار و شهادت و نشان دادن دلاورمردی ها و جانفشانی های انسان هایی از تبار قافله امام حسین (ع) و رادمردانی از کاروان علمدار کربلا است.

تلاش گرانمایه هنرمندان عرصه تئاتر کشور در خلق آثار فاخر جهت به تصویر کشیدن مضامین پربهای ایثار و شهادت و حقایق صحنه های مقدس در خور تقدیر و ستایش است. از اینرو این جشنواره زمینه های درخشانی را جهت تقویت و ترویج مفاهیم این حوزه فراهم خواهد ساخت و سعی بر آن است که از تمامی عزیزانی که در این عرصه تلاش می نمایند پشتیبانی نمایم و برای همه هنرمندان و دست اندرکاران از درگاه ایزد منان بهروزی، سعادت و توفیق روزافزون خواستارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها