معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی مازندران:

حضور روحانیون در موکب‌ها فرصتی برای تبیین «اربعین حسینی» است

حجت‌الاسلام «درخشنده» با اشاره به برپایی موکب اربعین در نقاط مختلف استان مازندران، گفت: حضور روحانیون در موکب‌ها فرصتی برای تبیین جریان «اربعین حسینی» است.
کد خبر: ۵۴۲۴۳۹
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۸ - 29August 2022

حضور روحانیون در موکب‌ها فرصتی برای تبیین جریان «اربعین حسینی» استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، حجت‌الاسلام «علی اکبر درخشنده» معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی مازندران عصر امروز در همایش مبلغین اربعین حسینی اظهار داشت: جریان اربعین به عنوان یک مانور فرهنگی جریان گفتمان سازی شد که تمدن اسلامی را به جهان معرفی کرد.

وی افزود: حضور میلیونی زائرین در اربعین مانور آمادگی ظهور را به عالم نشان داد که مبلغین، طلاب و علما باید از این فرصت جهت تبلیغ و هدف سیدالشهدا ایام استفاده کنند.

حجت الاسلام درخشنده بیان داشت: موکب‌های اربعین در استان و شهر‌های مختلف در مساجد و محله‌ها برپاست جوانان و انقلابیون کار جهادی داشته باشند و به عنوان یک‌مبلغ عمل کنند.

این مسئول با بیان اینکه روحانیون در جمع موکب‌ها و تجمع زائرین در برخی استان‌ها مانند ایلام و کرمانشاه که در مسیر حرکت زائرین هستند حضور یابند، ادامه داد: مازندران معین استان ایلام شد تا بستری برای تبیین و فرهنگ سازی ایجاد شود.

حجت الاسلام درخشنده اظهار داشت: بعثه رهبر معظم انقلاب در زمینه تولید محتوا، تربیت مبلغین ویژه اربعین حضور مناسب داشتند و مبلغین جریان روایتگری در بستر کاروان با تولید محتوا در زمینه اربعین نیز پرده خوانی و روایتگری چندرسانه‌ای اقدام شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها