وزیر کشور مطرح کرد؛

پلیس در خط مقدم مقابله با ناهنجاری‌های اخلاقی/ کارکرد موثر معاونت اجتماعی فراجا در پیشگیری از جرم

وحیدی پلیس را در خط مقدم مقابله با ناهنجاری‌های اخلاقی و اجتماعی معرفی کرد و گفت: یکی از کارکرد‌های مهم و موثر معاونت فرهنگی اجتماعی فراجا، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است و انصافاً در این حوزه گام‌های خوبی برداشته شده است.
کد خبر: ۵۴۲۰۹۹
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۳ - 28August 2022

پلیس در خط مقدم مقابله با ناهنجاری های اخلاقی و اجتماعی / کارکرد موثر معاونت اجتماعی فراجا در پیشگیری از جرمبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «احمد وحیدی» وزیر کشور در حاشیه برگزاری بیست و چهارمین گردهمایی سراسری معاونان فرهنگی اجتماعی فراجا درباره کم کاری برخی دستگاه های مسئول برای توسعه فرهنگ عفاف و حجاب اظهار داشت: امروز از آن سوی مرزها، برای القاء فرهنگ بی‌حجابی و برهنگی در جامعه تلاش می شود و اقدامات خوبی در دولت سیزدهم به منظور توسعه فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه صورت گرفته است.

وحیدی با اشاره به لزوم ایفای نقش همه دستگاه‌های مسئول برای توسعه فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه و همکاری با پلیس مطرح کرد: مطابق ضوابط شورای عالی انقلاب فرهنگی، همه دستگاه های مسئول در این حوزه بایستی پای کار باشند و البته همکارانمان در فراجا در خط مقدم تلاش برای توسعه فرهنگ عفاف و حجاب و برخورد با ناهنجاری های اجتماعی و اخلاقی هستند.

وزیر کشور در ادامه در پاسخ به سوالی درباره پیشگیری از جرم نیز مطرح کرد: یکی از کارکردهای مهم و موثر معاونت فرهنگی اجتماعی فراجا، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است و انصافا در این حوزه گام های خوبی برداشته شده است.

وی با اشاره به راه اندازی مراکز مشاوره و مددکاری اجتماعی در کلانتری‌ها و مراکز انتظامی سراسر کشور خاطرنشان کرد: فعال سازی دوایر مشاوره و مددکاری اجتماعی در مراکز انتظامی و کلانتری‌ها بیانگر عزم پلیس برای تحقق پیشگیری اجتماعی است و ما قدردان تلاش های پلیس در این حوزه هستیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها