امام جمعه چرداول:

معیار سنجش عملکرد دولت‌ها عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی است

حجت‌الاسلام «قنبربیگی» گفت: معیار سنجش عملکرد دولت‌ها عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی است چرا که یک دولت ولایی باید گوش به فرمان ولی امر مسلمین باشد.
کد خبر: ۵۴۱۷۸۴
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۳ - 26August 2022

معیار سنجش عملکرد دولت‌ها عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب استبه گزارش دفاع‌پرس از ایلام ، حجت‌الاسلام «محمد جواد قنبربیگی»، امام جمعه چرداول در خطبه های این هفته نماز جمعه اظهار داشت: روایات از روش های مختلفی برای افزایش رزق و روزی یاد شده است.

وی افزود: مسئولان حضورشان را در شهرستان بیشتر کردند ولی انتظار داشتیم نماینده های مجلس حضور بیشتری داشته باشند اما این مورد محقق نشد. معیار سنجش عملکرد دولت ها تطابق آن ها با فرمایشات مقام معظم رهبری است.

وی خاطر نشان کرد: سفرهای رئیس جمهور به استان ها نشان از تواضع و رسیدگی به امور مردم است. تلاش در راه خدا یعنی تلاش همه جانبه در جهت قرب الهی که امروزه ما این تلاش را در مسئولین مشاهده می‌کنیم.

قنبر بیگی عنوان داشت: هر اقدام دولت باید با برنامه ریزی و از پیش تعیین شده باشد. مقابله با جنگ رسانه ای دشمن باید روشنگر، تهاجمی و همه جانبه باشد اما در مورد مسئله رسانه همچنان نیاز به کار داریم.

امام جمعه چرداول خاطر نشان کرد: استفاده از نیروهای انقلابی ، امیدوار و امید بخش به مردم باشد ضروری است. توجه به مطالبات رهبر معظم انقلاب نشان دهنده حرکت دولت است، در برخی موارد به نقطه مطلوب ودر برخی موارد به نقطه مطلوب نرسیدیم مانند اقتصاد که نیاز است تا مردم در سفره های خود احساس کند.

امام جمعه چرداول تصریح کرد: با توجه به خشکسالی بیمه کشاورزی ضروری است و لازم است جهاد کشاورزی اقدامات بیشتری در این مورد انجام داده و بیمه ها به تعهدات خود عمل کنند و مسئولان توجه جدی به این مورد داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار