فرمانده سپاه قدس گیلان:

دولتمردان با فساد در هر سطحی برخورد کنند

سردار «عبدالله‌پور» با اشاره به لزوم توجه به فساد‌ستیز بودن دولتمردان گفت: باید دولتمردان فساد‌ستیز بوده و با هرگونه فساد در هر سطحی برخورد کند که خوشبختانه دولت مردمی ‌در حال تلاش برای مبارزه با فساد است.
کد خبر: ۵۴۱۶۱۹
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۱ - 25August 2022

دولتمردان با فساد در هر سطحی برخورد کنند

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، سردار «محمد عبدالله‌پور» فرمانده سپاه قدس گیلان ظهر امروز در مراسم گرامیداشت روز کارمند در تالار مرکزی رشت با بیان اینکه بسیج ادارات وظیفه مهمی در پیشبرد اهداف جمهوری اسلامی دارد، اظهار داشت: ما انقلاب کردیم تا زمینه‌ساز ظهور حضرت‌ ولی عصر (عج) باشیم تا از این طریق دولت اسلامی در تاریخ اسلام تشکیل شود.

فرمانده سپاه قدس گیلان یکی از اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی را تشکیل حکومت اسلامی دانست و افزود: امام (ره) انقلاب کرد تا با ساماندهی و الهی کردن ادارات دولتی و غیردولتی، حکومت و دولت اسلامی در جهان تشکیل شود.

وی با تأکید بر لزوم توجه به فساد ستیز بودن دولتمردان تصریح کرد: باید دولتمردان فساد ستیز بوده و با هرگونه فساد در هر سطحی برخورد کند که خوشبختانه دولت مردمی در حال تلاش برای مبارزه با فساد است.

سردار عبدالله‌پور با بیان اینکه نظام سلطه مانع تحقق تشکیل دولت اسلامی است، خاطرنشان کرد: بسیج ادارات یکی از وظایفش کارآمدی ارگان‌های دولتی در هر سطحی است که اگر به آن توجه شود می‌توان بسیاری از مشکلات را برطرف کرد.

وی وقوع فساد در کشور را یک آفت در راه توسعه کشور دانست و تاکید کرد: امام ‌(ره) در یکی از فرمایشات خود فرمود مسئولان جمهوری اسلامی اگر به فکر تشکیل حکومت جهانی حضرت حجت نباشند خطرساز است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تأکید بر لزوم توجه به رعایت حجاب در ادارات کشور، متذکر شد: در ادارات باید وضعیت حجاب اصلاح شود که در راه انجام این مهم بسیج ادارات و پایگاه‌ها نقش بسیار مهم و تأثیرگذاری دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها