همایش آینه های صبور گرامیداشت همسران جانبازان بصیر برگزار شد

در سومین همایش آینه های صبور که شب گذشته برگزار شد، از همسران جانبازان بصیر تجلیل به عمل آمد.
کد خبر: ۵۴۱۳۲
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۵ - 01October 2015

همایش آینه های صبور گرامیداشت همسران جانبازان بصیر برگزار شد

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، همایش آینه های صبور گرامیداشت همسران جانبازان بصیر شب گذشته باحضور جانبازان نابینا و همسرانشان، سردار علی فضلی جانشین سازمان بسیج مستضعفین، حجت الاسلام سیدمهدی طباطبایی کارشناس مذهبی و عضو اسبق مجلس شورای اسلامی، مجتبی شاکری عضو شورای شهر تهران و حجت الاسلام امرودی معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران در مجتمع 5 آذر سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.

امیر عقیلی دبیر انجمن جانبازان بصیر در این مراسم گفت: همسران ما جانبازان نابینا در غم و دردهای ما شریک بودند و به فرموده مقام معظم رهبری ارزش زحمات شما همسران اگر از زحمات ما بیشتر نباشد، کمتر نیست.

حجت الاسلام طباطبایی نیز در این مراسم اظهار داشت: یکی از نعمت های بزرگ الهی چشم است اما سه نگاه برای ما مهم است. نخست نگاه خدا، دوم نگاه امیرالمومنین و سوم نگاهی که امام زمان عج به شیعیان خود می افکند.

وی در رابطه با سردار جانباز علی فضلی خاطرنشان کرد: ما مدیون زحمات ایشان هستیم.

در ادامه این مراسم از خانم ها فاطمه فرالهی، ربابه مسروری، سیده معصومه حسینی، نرگس کیانیان، فیروزه فراحی، فاطمه خانی، صدیقه چاهی و معصومه قدیانی به نمایندگی از همسران جانبازان بصیر تقدیر شد.

جانبازان حسین زندی، محمدجواد حاج ابوالقاسم، محمد زندنژاد، علیرضا کریمی و مجید رضائیان نیز برنده یک سفر کربلا شدند تا همراه با همسر و یا یکی از بستگان خود به این سفر معنوی مشرف بشوند.

لازم به ذکر است در این مراسم خانم ماهدشتیان جانباز نابینا از اهالی کرمانشاه به قرائت متنی ادبی پرداخت.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار