مسئول سازمان بسیج رسانه مازندران:

خبرنگاران مطالبه‌گر و فساد ستیز باشند

«حق شناس» با بیان اینکه خبرنگاران مطالبه‌گر و فساد ستیز باشند، گفت: فلسفه وجودی عاشورا نیز فسادستیزی و مطالبه‌گری است و باید به آن توجه شود.
کد خبر: ۵۴۰۷۶۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۰ - 21August 2022

خبرنگاران مطالبه‌گر و فساد ستیز باشندبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «عبدالمهدی حق‌شناس» مسئول سازمان بسیج رسانه مازندران امروز در نشست با خبرنگاران در نوشهر با گرامیداشت یاد و خاطره ۲۳ شهید رسانه استان و شهدای دفاع مقدس اظهار داشت: روز عاشورا درس فدا شدن در راه دین خدا و یکی از عرصه‌های مهم مقابله با فسادستیزی است.

وی با بیان اینکه خبرنگاران مطالبه‌گر و فساد ستیز باشند، گفت: فلسفه وجودی عاشورا نیز فسادستیزی و مطالبه‌گری است و باید به آن توجه شود.

این مسئول با اظهار اینکه اگر جایگاه درست خبرنگار و رسانه شناخته شود، ادامه داد: خبرنگاران و اصحاب رسانه ارزش‌های اسلامی را باور و قبول دارند و تلاقی روز خبرنگار و عاشورا دارای پیام و درس‌های مهمی است.

حق‌شناس با تاکید بر اینکه رسالت عاشورایی و زینبی را باید انجام داد، بیان داشت: خبرنگاران در مسیر انقلاب و جهاد حرکت می‌کنند و باید رسالت خود را انجام دهند زیرا قلم اصحاب رسانه که در مسیر انقلاب باشد، سبب هدایت و حرکت می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار