مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران:

الگوگیری از حماسه آفرینی‌ آزادگان چراغ هدایت سکان انقلاب است

«باقری» گفت: الگوگیری از حماسه آفرینی‌های آزادگان چراغی برای هدایت سکان انقلاب و الگویی برای نسل آینده کشورمان است.
کد خبر: ۵۴۰۶۱۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۳ - 20August 2022

الگوگیری از حماسه آفرینی‌ آزادگان چراغ هدایت سکان انقلاب استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، هفتمین جلسه شورای هماهنگی تعاون کار و رفاه اجتماعی مازندران امروز با حضور مشاور استاندار و مسئول امور ایثارگران استان مازندران، معاون فنی و عملیاتی بیمه‌ای صندوق بازنشستگی فولاد کشور، مدیران عضو شورا و جمعی از آزادگان سرافراز دفاع مقدس به میزبانی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان در شهرستان قائمشهر برگزار شد.

«علی باقری» مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با گرامیداشت سالروز ورود آزادگان سرافراز به کشور، مقاومت در برابر دشمن را مهمترین دستاورد آزادگان دانست و اظهار داشت: الگوگیری از حماسه آفرینی‌های آزادگان چراغی برای هدایت سکان انقلاب و الگویی برای نسل آینده کشورمان است.

این مسئول با گرامیداشت هفته دولت و هفته تعاون، بیان کرد: دستگاه‌های شورای هماهنگی تعاون، برنامه‌های هفته دولت را به ستاد استانداری و دبیرخانه این شورا اعلام کنند تا با وحدت رویه اقدامات انجام شود.

وی با اشاره به اینکه هفته دولت، فرصتی مناسب برای انعکاس اقدامات و فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی به مردم است، عنوان کرد: لازم است در اولین هفته دولت، دولت سیزدهم فعالیت‌های صورت گرفته به خوبی به مردم منعکس شود.

باقری با اشاره به اهمیت اشتغال خاطرنشان کرد: تاکید معاونت اقتصادی استانداری مازندران رصد و راستی‌آزمایی در بخش ایجاد اشتغال است و دستگاه‌های عضو شورای هماهنگی موضوع اشتغال را به صورت جدی اهتمام داشته باشند.

وی با اعلام اینکه موضوع ایجاد و حفظ اشتغال دغدغه جدی در کشور و استان است، بیان داشت: واحد‌های تولیدی و شرکت‌ها نیاز به نیرو‌های کار متخصص دارند و این مهم باید با کمک و همکاری سازمان فنی و حرفه‌ای و سایر دستگاه‌های مرتبط انجام شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار