رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دیواندره:

آزادگان شاهدان زنده انقلاب هستند

«پورقره‌خان» با بیان اینکه ملت ایران باید همیشه قدردان آزادگان و خانواده معزز شهدا باشند، گفت: آزادگان شاهدان زنده انقلاب و ذخایر ارزشمند ایران اسلامی هستند.
کد خبر: ۵۴۰۲۶۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۳ - 18August 2022

آزادگان شاهدان زنده انقلاب هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، بمناسبت ۲۶ مرداد ماه، سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی مراسم گرامیداشت و تجلیل از ۴۳ آزاده سرافراز دیواندره در سالن اجتماعات فرمانداری با حضور فرماندار، امام جمعه، فرمانده سپاه و جمعی دیگر از مسئولین شهرستانی برگزار شد.

«حسینعلی پورقره‌خان» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دیواندره در این مراسم ضمن گرامیداشت این ایام اظهار داشت: آزادگان شاهدان زنده انقلاب و ذخایر ارزشمند ایران اسلامی هستند.

وی افزود: این عزیزان با صبر و استقامت دوران اسارات درس آزادگی را به همه ما مسئولین و ملت ایران اسلامی آموختند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دیواندره با بیان اینکه ملت ایران باید همیشه قدردان آزادگان و خانواده معزز شهدا باشند، گفت: تأثیر مقاومت آزادگان در زندان های رژیم بعثی و رشادت های رزمندگان در دفاع مقدس باعث شد انقلاب اسلامی پیروز شود و مشت محکمی بر دهان دشمنان اسلام زده شود.

ماموستا «جلال مرادی» امام جمعه دیواندره نیز اظهار داشت: در این مراسم با بیان اینکه شهرستان دیواندره با تقدیم ۲۶۸ شهید و ۴۳ آزاده و ۲۲۳ جانباز دین خود را به نظام و انقلاب ادا کیرده و سرداران ما در دوران دفاع مقدس و خاطره این عزیران در حال حاضر چراغی روشن برای نجات راه ما است.

«سید طاهر حسینی» فرماندار دیواندره نیز تصریح کرد: آزادگان برای ما ولی نعمت و سرپرست دانشگاه استقامت و ایثار هستند و در همه حال یار و یاور انقلاب و اسلام بوده و هستند.

در پایان این مراسم با اهدای لوح از آزادگان تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار