ششمین همایش سراسری آزادگان اردوگاه عنبر برگزار شد

ششمین همایش سراسری آزادگان اردوگاه عنبر ازسراسر کشور به میزبانی کرمان برگزار شد.
کد خبر: ۵۴۰۰۰۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۲ - 17August 2022

ششمین همایش سراسری آزادگان اردوگاه عنبر

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، حجت‌الاسلام و المسلمین «حسن علیدادی سلیمانی» نماینده ولی‎فقیه در استان کرمان در ششمین همایش سراسری آزادگان اردوگاه عنبر اظهار داشت: شما آزادگان، مردان عمل و مردان روز‌های سخت هستید.

او حضور آزادگان از سراسر کشور را در شهر کرمان پایتخت مقاومت مبارک دانست و افزود: براساس آیه قرآن، بعد از هر سختی آسانی است و قصه پهلوانی‌ها و فداکاری‌های شما برای نسل‌های بعد باید منتقل شود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان تصریح کرد: آزادگان در میان ما حجت هستند، مردان عزیزی که راهشان همچنان ادامه دارد و همچنان راه شهادت نیز باز است. افراد آزاده شخصیت‌های امتحان داده‌ای هستند که باید آنان را تکریم کرد و این روز را به این عزیزان تبریک می‌گوییم.

محمد «مهدی فداکار» استاندار کرمان هم در این همایش اظهار داشت: در جنگ همه حاضر بودند هر بلایی سرشان بیاید،؛ ولی اسیر نشوند و همه از  اسارت نگران بودند؛ چون دشمن سنگدل و بی رحم بود. 

فداکار افزود: یاد خدا و توکل بر او، صبور بودن، شجاعت داشتن و ایثار و فداکاری اسیران بود که باعث شد اسیران در شرایط سخت اسارت مقاومت کنند و اسارت برای  آن ها آسان شود. اسیرانی بودند که در غربت و بدترین و سخت‌ترین شرایط، غریبانه به شهادت رسیدند.

در پایان این مراسم از تعدادی آزاده شهید و خادم الاسرا تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها