فرمانده سپاه استان قم:

لازمه تحقق اهداف انقلاب اسلامی «صبر»، «شجاعت» و «مجاهدت» است

سردار «موحد» گفت: پیام شهدای حرکت‌های جهادی این است که امروز تحقق آرمان‌های انقلاب و اسلام همچنان به شجاعت، مجاهدت و صبر نیاز دارد.
کد خبر: ۵۳۷۴۷۰
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۳ - 02August 2022

لازمه تحقق اهداف انقلاب صبر، شجاعت و مجاهدت استبه گزارش دفاع‌پرس از قم، سردار «محمدرضا موحد» فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) استان قم، در همایش «جهادگران آسمانی» که در سالن همایش‌های غدیر قم برگزار شد، اظهار داشت: استان قم ظرفیت‌های فرهنگی و معنوی بسیاری برخوردار است که می‌توان از آن در راه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بهره‌مند شد.

وی اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند «ما جز با کار جهادی و انقلابی نخواهیم توانست کار این کشور را به سامان برسانیم» و این فرمایش، تاکیدی بر همگانی شدن گفتمان جهادی در سراسر کشور است.

فرمانده سپاه استان قم با تاکید بر گسترش جمعیت جهادگران و خدمت‌رسانی برای تحقق عدالت و پیشرفت، گفت: شهدای جهادی به وظایف خود عمل کردند و ما اینجا هستیم که به پیام شهدا عمل کنیم که این پیام ادامه دادن حرکت‌های جهادی است.

وی ادامه داد: پیام شهدا این است که امروز تحقق اهداف انقلاب و اسلام همچنان به تلاش، مجاهدت و صبر نیاز دارد و در ادامه مسیر نباید ترس و واهمه‌ای داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها