جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) در گفت‌وگو با دفاع‌پرس تشریح کرد؛

جزئیات تشییع پیکر‌های ۳ شهید دوران دفاع مقدس در اصفهان

سرهنگ «عمومهدی» گفت: پیکرهای مطهر سه شهید تازه تفحص‌شده دوران هشت سال دفاع مقدس، ۱۳ مرداد در اصفهان تشییع خواهد شد.
کد خبر: ۵۳۷۳۸۶
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۹ - 02August 2022

جزئیات تشییع پیکر‌های ۳ شهید دوران دفاع مقدس در اصفهانسرهنگ «مرتضی عمومهدی» جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس، از برگزاری جلسه هماهنگی برگزاری مراسم تشییع پیکرهای مطهر سه شهید تازه تفحص‌شده دوران دفاع مقدس در اصفهان به میزبانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خبر داد و اظهار داشت: در این جلسه مقرر شد تا پیکرهای مطهر این سه شهید والامقام، روز پنج‌شنبه ۱۳ مرداد از ساعت ۱۸ در شهر اصفهان تشییع شوند.

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان تصریح کرد: مراسم تشییع پیکرهای مطهر این سه شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس، از چهارراه آپادانا، ابتدای خیابان امام سجاد (ع) تا گلستان شهدا برگزار خواهد شد که از عموم مردم شهیدپرور و ولایتمدار اصفهان دعوت می‌کنیم تا در این مراسم شرکت کنند.

به گزارش دفاع‌پرس، پیکر مطهر یکی از این شهدای والامقام متعلق به «محمدرضا محمدشفیع جلال‌آبادی» اهل نجف‌آباد بوده که هویت وی بر اساس پلاک شناسایی شده است. همچنین یکی دیگر از این شهیدان والامقام «سید عبدالجبار موسوی» نام دارد که اهل خمین‌شهر بوده و هویت وی نیز از طریق اساس پلاک شناسایی شده است و سومین شهید نیز «حیدرعلی فتوحی» اهل خمینی‌شهر بوده که هویت او از طریق آزمایش DNA شناسایی شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها