پیام حجت‌الاسلام شهیدی در پی درگذشت حجاج و شهادت جانباز «داوود موسوی»

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پیامی عنوان کرد: درگذشت جمعی کثیری از حجاج و شهادت جانباز شهید «داوود موسوی» در حین انجام مناسک حج موجی از تأثر و تألم را برانگیخت و ملت ایران اسلامی، دیار شهدا و صلحا و سرزمین دلیر مردان را غمبار و اندوهگین ساخت.
کد خبر: ۵۳۶۷۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۲ - 26September 2015

پیام حجت‌الاسلام شهیدی در پی درگذشت حجاج و شهادت جانباز «داوود موسوی»

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس،  متن پیام حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی شهیدی به شرح زیر است:

«و من یخرج من بیته مهاجرا الی الله و رسوله ثم یدرکه الموت فقد وقع اجره علی الله»

(سوره نساء آیه 100)

راه رسیدن به کعبه برای دل های عارف و جان های طاهر از بیابان ابتلا و میدان جهاد می گذرد.

برای آنانکه طواف را در رسیدن به بلندای ایمان، سعی در منا را، حدوثی از یقین به وعده پروردگار و قربانگاه را موعد مقدس ذبح نفس اماره می دادند، حاجی شدن معنای دیگری دارد.

درگذشت جمعی کثیری از حجاج و شهادت جانباز شهید «داوود موسوی» در حین انجام مناسک حج موجی از تأثر و تألم را برانگیخت و ملت ایران اسلامی، دیار شهدا و صلحا و سرزمین دلیر مردان را غمبار و اندوهگین ساخت.

به یقین قدم های این جانباز شهید و اسوه ایثار و مقاومت و حاجیان کوی دوست هیچگاه زمین گیر خاک نبوده است و این اجر ایمان و اعتقاد آنان است که روح پر تمنای شان را به نزد پروردگار متعال واصل نمود.

اینجانب به نمایندگی از جامعه ایثارگری ضمن عرض تسلیت به امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و نایب ایشان مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و امت شهید پرور حزب اللّه و همدردی با خانواده های حجاج عزیز از خداوند متعال علو درجات برای آنان و صبر جمیل برای بازماندگان مسألت می نمایم.

خانواده شهدا و ایثارگران معزز یقین داشته باشند که اقدامات لازم در خصوص برخورد با بی کفایتی و ضعف مدیریتی عربستان سعودی در این زمینه  از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران و شما قشر معظم انجام خواهد شد.

سید محمدعلی شهیدی

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار