پیشکسوت عقیدتی‌ ـ سیاسی ارتش: 

اگر همدلی زنان با مردان جهادگر نبود، کشور پیشرفتی نداشت

حجت‌الاسلام «مطهری اصل» گفت: اگر همدلی زنان در جامعه نبود و مانع از جهاد مردها در میدان جنگ و یا انقلاب و در باقی زمینه‌ها می‌شدند، کشور به هیچ جایگاه مهمی دست نمی‌یافت.
کد خبر: ۵۳۶۵۸۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۸ - 28July 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تبریز، حجت‌الاسلام «احمد مطهری اصل» از پیشکسوتان سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در بیستمین همایش تجلیل از کارکنان ممتاز یگان‌های نزاجا مستقر در استان‌های آذربایجان شرقی و اردبیل اظهار داشت: موفقیت و ممتاز بودن نیاز به مولفه‌هایی تاثیرگذار دارد که یکی از اصلی ترین آن‌ها خانواده است. خانواده خوب و مطلوب اسلام می‌تواند یک فرد را به ترقی و پیشرفت برساند و مسیر موفقیت و دستیابی به اهداف بلند را هموار گرداند. مشهور است که زنان نصف جامعه را تشکیل می‌دهند اما بنده معتقدم در حقیقت زنان کل تاروپود جامعه را می‌بافند و جامعه به شدت تاثیر پذیر از این قشر است. 

وی افزود: امام خمینی (ره) به این موضوع اعتقاد راسخی داشتند و از همان اوایل انقلابمان به موضوع زنان تاکیدات بسیاری می‌کردند. ایشان می‌دانستند که اگر زن در جامعه مانع از جهاد مرد در میدان جنگ و یا انقلاب و در باقی زمینه‌ها شود کشور به هیچ جایگاه مهمی دست نخواهد یافت و چه بسا آلت دست دشمنان خود در مسیر دستیابی به اهداف شومشان شود. 

«مطهری اصل» تصریح کرد: امروز هم عینا همانطور است به صورتی که دشمن و تمام بازوهای رسانه‌ای و مزدورانش کلیه تلاششان در همه زمینه‌ها را به مسئله زنان عزیز جامعه ما معطوف کرده‌اند و سعی دارند با اولویت‌سازی، مسائل و موضوعاتی که اصلا در متن جامعه ما وجود ندارد را به کمک رسانه و هزینه‌های میلیون دلاری‌شان به عنوان مسئله اصلی جامعه عنوان کنند و از این طریق بهره‌برداری‌هایی را در مسیر مقاصد کثیفشان انجام دهند. 

وی ادامه داد: در جامعه‌ای که الگوی اکثریت قریب به اتفاق زنانش حضرت فاطمه (س)، حضرت زینب (س) و حضرت معصومه (س) هستند، بدحجابی و بی‌عفتی برای آن جامعه معنا ندارد. امروز دشمن با هزینه‌های سنگین تبلیغاتی قصد دارد رویدادهایی در موضوع عفاف و حجاب که به ندرت در جامعه بزرگ ما رخ می‌دهد را به عنوان رویداد غالب به مردم ما معرفی کند تا بتواند از این نحو تعدادی از مردم را فریب داده و در نتیجه به جای مقابله با ارتش و سپاه و پیشرفت‌های فداکاران و دلسوزان این نهادها در عرصه پهپاد و موشک و ... زنان را از گرد نظام اسلامی دور سازند و از این طریق بتوانند به خواسته‌های شیطانی و پلیدشان نزدیک‌تر شوند. 

«مطهری اصل» تاکید کرد: اما آن‌ها در محاسباتشان اشتباه دارند. آنها محاسبه نکرده‌اند که اسلام و تشیع که یکی از ثمراتشان حجاب مقدس اسلامی هست، بیش از هزار سال در قلب و روح این ملت ریشه دوانیده‌ است و اگر مصرند که نتیجه تلاش‌هایشان را ببینند، به تماشای ایام سوگواری سید و سالار شهیدان در روزهای آتی بنشینند تا برایشان ثابت شود اگر بخواهند ضربه‌‌ای از این جهت به نظام اسلامی وارد کنند باید حداقل هزاران سال بکوشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار