رهبر انصارالله:

خطیب عرفه، نماد عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی بود

بدرالدین الحوثی با بیان اینکه اصل ولایت، مانع از نفوذ دشمنان و منافقان در میان امت اسلامی می‌شود، تصریح کرد، امت اسلام، نیازمند اصل ولایت است تا با خطرات انحراف مقابله کند.
کد خبر: ۵۳۴۷۰۸
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۱ - 17July 2022

رهبر انصارالله: اصل ولایت، مانع از نفوذ دشمنان و منافقان در امت اسلامی می‌شودبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «سید عبدالملک بدرالدین الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن امروز (یکشنبه) به مناسبت عید غدیر، ضمن تبریک این عید، اظهار داشت که ملت یمن، در استان‌های مختلف، برای این روز، جشن‌های بزرگی برگزار می‌کنند.

شبکه خبری المسیره به نقل از الحوثی گزارش داد، بزرگداشت عید ولایت، اهمیت بسیاری دارد و در واقع شکرگزاری به درگاه خداوند است؛ زیرا دین و نعمت را در این عید بر مردم کامل کرده است.

وی با بیان اینکه اصل ولایت، مانع از نفوذ دشمنان و منافقان در میان امت اسلامی می‌شود، تصریح کرد، امت اسلام، نیازمند اصل ولایت است تا با خطرات انحراف مقابله کند.

سید عبدالملک با اشاره به اینکه دشمنان و منافقان حاضر در امت اسلامی، تلاش دارند بر این امت و کانون‌های تصمیم‌گیر آن، مسلط شوند، خاطر نشان کرد، دشمنان همچنین می‌کوشند موقعیتی را به دست گیرند تا مسائل را به سود خود به پایان برسانند.

رهبر انصارالله ادامه داد: دشمنان و منافقان در پی تثبیت دیدگاه منفی و خصمانه در قبال امام علی (ع) در داخل امت اسلامی هستند؛ زیرا آنان در ایشان، اصالتی را دیدند که با دروغ‌های آنان مقابله می‌کند. آنان دشمنی بسیاری با کسانی دارند که با حضرت علی (ع) ارتباط دارند؛ زیرا مسیر ایشان در داخل امت، مانعی [برای دشمنان]است».

وی با بیان اینکه دشمنان تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا حضرت علی (ع) را از امت اسلامی جدا کنند تا بتوانند هر چیزی را تحریف کنند، تصریح کرد: دشمنان اهمیت ارتباط با امام علی (ع) را درک می‌کنند. منافقان هم قصد دارند امت را تحت عناوین فریبنده‌ای مانند توافقات ننگین موسوم به ابراهیم، به صهیونیست‌های یهودی متصل کنند. دشمنان امت و منافقان، می‌خواهند مسلمانان را به سمت دوستی با یهودیان و مسیحیان سوق دهند. این مسئله، با تعلیمات الهی، در تناقض است.

خطیب عرفه، نماد سازش با صهیونیست‌ها بود

الحوثی با تأکید بر اینکه منافقان فردی را به عنوان خطیب عرفه انتخاب کردند که نماد عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی بود، عنوان کرد: بهتر بود که حجاج وی را با سنگریزه [و در مراسم رمی جمرات]می‌زدند».

رهبر انصارالله گریزی هم به سفر جو بایدن رئیس جمهور آمریکا به منطقه زد و گفت: بایدن این روز‌ها به منطقه آمد تا همه به نحوی با او برخورد کنند که گویا هدایت کننده بشریت است، ولی او صراحتا، وابستگی خود به صهیونیسم را اعلام کرد. آمریکا دنباله‌رو صهیونیسم است، ولی به گونه‌ای معرفی می‌شود که گرایشات و مواضع دیگران را هدایت می‌کند.

وی با بیان اینکه «رژیم‌های مزدور، برای گمراه ساختن امت اسلامی در مسئله تعیین دوست و دشمن، تلاش می‌کنند»، گفت: «این رژیمها، یهودیان را به گونه‌ای معرفی می‌کنند که امت باید رهبری آنان را بپذیرد و با دشمنان آنها، دشمنی کند.

الحوثی با اشاره به اینکه تکفیری‌ها بیشترین تنفر را از امام علی (ع) داشتند، در پایان تأکید کرد: «علت این بود که آنان، مهره صهیونیست‌ها برای نابودی امت اسلامی بودند. تکفیری‌ها در همان مسیری حرکت می‌کنند که به سود صهیونیستهاست، ولی اصل ولایت، حامی امت خواهد بود».

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار