مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان:

غیرت مردان و عفت زنان ایرانی دشمنان را اذیت می‌کند

سردار مرادحاجتی گفت: بی شک از مهم‌ترین مصادیق حکومت دینی، ملی و اسلامی ما غیرت مردان و عفت زنان ایرانی است که دشمن را اذیت می‌کند.
کد خبر: ۵۳۴۱۵۵
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۲ - 14July 2022

غیرت مردان و عفت زنان ایرانی دشمنان را اذیت می کندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، به مناسبت هفته عفاف و حجاب، اجتماع بزرگ بانوان زینبی امروز (پنج‌شنبه) در پتروشیمی بندر امام خمینی (ره) خوزستان برگزار شد.

سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در این اجتماع به نقشه دشمنان برای سست کردن بنیان خانواده‌ها پرداخت و اظهار داشت: اگر وصیت نامه شهدا را مطالعه کنید وجه مشترک همه آن‌ها رعایت تقوی، عفت و پاکدامنی، حجاب و اطاعت از ولایت فقیه است.

وی افزود: دشمنان به سراغ امور مشترک ما با دنیا نمی‌روند، بلکه دنبال گزینه‌هایی از ما هستند که ما بر آن‌ها تعصب و حساسیت داریم و آن‌ها خوب می‌دانند که فرق ایران اسلامی با همه دنیا همین مواردی است که ما بر آن‌ها تاکید می‌ورزیم و بی‌شک از مهم‌ترین مصادیق حکومت دینی، ملی و اسلامی ما غیرت مردان و عفت زنان ایرانی است که دشمن را اذیت می‌کند.

سردار مرادحاجتی گفت: غیرت مردان ایرانی را دشمنان در زمان جنگ دیدند و لمس کردند و ضربه اش را خوردند و عفاف و حجاب زنان و دختران ما هم مثل خاری در چشم حاکمان کشور‌هایی است که اساس خانواده هایشان بر ابتذال و پورنو و بی حیایی شکل گرفته و از هم پاشیده است و حال که همه چیز را از دست داده می‌بینند، قصد دارند، جوامع سالم بشری دنیا را با خودشان همسو کنند که کسی بر طبل بی حیایی شان نکوبد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان متذکر شد: در طول تاریخ ایران، زنان و دختران ما حتی در دوران شاهان ستمگر و خوشگذران، بر عفت و حجاب شان تعصب داشتند و اینک که جامعه و بنیان خانواده در کشور ما بر پایه خون شهدای جوان وطن رشد کرده این حساسیت‌ها و تعصبات دینی و ملی دوچندان شده است.

وی افزود: ما از نسل جوان مان کمی فاصله گرفته ایم و دشمن از همین فاصله‌ها به داخل جامعه ما نفوذ می‌کند. حادثه شیراز یک واقعیت تلخ، اما قابل بررسی است. ما باید خودمان را به دختران جوان و حتی کم حجاب مان نزدیک کنیم و نگذاریم که ماهواره‌ها و گوشی‌های موبایل جای ما را برایشان پر کنند و ابتذال غرب را به خوردشان بدهند.

سردار مرادحاجتی یادآور شد: دین اسلام و همین فرهنگ دفاع مقدس و زندگی مادران شهدا لبریز از عبرت است به شرطی که بدانیم و بتوانیم با زبان هنر و رسانه این همه ظرفیت را به نسل امروز انتقال دهیم.

در پایان این مراسم از بانوان و دختران محجبه و مومنه شاغل در شرکت پتروشیمی بندر امام خمینی (ره) با تقدیم هدایایی تجلیل شد.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار