دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس یزد با خانواده شهید «محمد کاظم واعظ»

به مناسبت سالگرد شهادت سرلشکر «محمدکاظم واعظ» که از شهدای شاخص ارتش در استان یزد است، سرهنگ «زارع» و جمعی از مسئولان و فرماندهان دفاع مقدس با خانواده این شهید دیدار و گفت‌وگو کردند.
کد خبر: ۵۳۴۰۹۱
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۶ - 13July 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، به مناسبت سالگرد شهادت شهید سرلشکر «محمد کاظم واعظ» که از شهدای شاخص ارتش در استان یزد است، سرهنگ «منصور زارع» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس یزد به همراه سرهنگ «مهدی نوری زاده» نماینده آجا در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد و جمعی از مسئولان و فرماندهان دفاع مقدس با خانواده این شهید دیدار و گفت‌وگو کردند.
 
در این مراسم که فرماندهان و مسئولین گروه ۵۵ توپخانه استان اصفهان و همچنین سرهنگ «صادقی فر» معاون و همرزم شهید در زمان شهادت شهید بزرگوار نیز حضور داشتند به بیان خاطراتی از نحوه شهادت و روز شهادت شهید سرلشکر واعظ پرداختند و ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی از صبر و استقامت خانواده‌های معظم شهدا تجلیل کردند.
 
در این دیدار، خانواده شهید واعظ نیز به بیان گوشه‌هایی از ویژگی‌های اخلاقی و خاطراتی از این شهید بزرگوار پرداختند.
 
شهید سرلشکر «محمد کاظم واعظ» از شهدای شاخص ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان یزد است که در تاریخ ۱۳۳۱/۱۰/۱۶ متولد و در تاریخ ۱۳۶۷/۰۴/۲۵ در جاده شوش مشارالیه با سمت فرمانده توپخانه به شهادت رسید. وی در رشته علوم و فنون نظامی در جاده شوش بر اثر اصابت کالیبر هواپیما به سر و گردن شهید شد و در گلزار شهدای خلدبرین یزد به خاک سپرده شده است.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار