دبیر ستاد مرکزی راهیان نور در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح کرد؛

حمایت دولت از تکمیل مرکز فرهنگی کردستان/ تاثیر حضور رئیس جمهور در یادمان دفاع مقدس برای تقویت راهیان نور غرب و شمالغرب

سرهنگ امیریان گفت: رئیس جمهور در جریان بازدید از یادمان باشگاه افسران سنندج از حمایت دولت برای تکمیل مرکز فرهنگی این شهر خبر داد.
کد خبر: ۵۳۳۳۹۸
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۳ - 09July 2022

حمایت رئیس جمهور از تکمیل مرکز فرهنگی کردستان/ باشگاه افسران کردستان آخرین مقصد سفر استانی حجت الاسلام رئیسیسرهنگ «مهدی امیریان» دبیر ستاد مرکزی راهیان نور در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس در خصوص سفر اخیر رئیس جمهور به کردستان و بازدید از یادمان باشگاه افسران سنندج اظهار داشت: در جریان سفر استانی حجت‌الاسلام والمسلمین «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور به استان کردستان از هفته گذشته درخواستی برای حضور ایشان در راهیان نور غرب و شمالغرب مطرح شد. با توجه به انجام سفر مذکور در بازه زمانی اوج راهیان نور غرب و شمالغرب در نامه‌ای شامل پیشنهاد بازدید از دو یادمان دفاع مقدس با اولویت یادمان باشگاه افسران سنندج برای رئیس جمهور ارسال شد.

سرهنگ امیریان افزود: رئیس جمهور روز گذشته (جمعه) ساعت ۱۱:۳۰ شب در یادمان باشگاه افسران حضور یافت. رئیس جمهور پس از زیارت مزار پنج شهید آرمیده در این یادمان با خانواده شهید امان‌اللهی دیدار کرد. در واقع حضور در باشگاه افسران آخرین برنامه حجت الاسلام رئیسی پیش از خروج از کردستان بود.

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور گفت: با توجه به برگزاری هفته حقوق بشر آمریکایی و سالگرد حملات شیمیایی صدام در این نقطه از کشور، بازدید روستای قلعه‌جی توسط ستاد مرکزی راهیان نور نیز پیشنهاد شد.

سرهنگ امیریان با اشاره به حمایت‌های رئیس جمهور برای تکمیل مرکز فرهنگی کردستان بیان کرد: در صحبت‌هایی که انجام شد ایشان تاکید کرد که تکمیل مرکز فرهنگی دفاع مقدس در مصوبات سفر استانی لحاظ شده است.

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور گفت: با توجه به اینکه امسال پس از دو سال از شیوع کرونا حضور کاروان‌های راهیان نور غرب و شمالغرب از سر گرفته شده است، امیدواریم حضور رئیس جمهور در یادمان باشگاه افسران شهر سنندج بتواند این عملیات عظیم فرهنگی را تحت تاثیر قرار دهد.

انتهای پیام/ ۱۴۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار