مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری فارس:

نخستین یادواره شهدای شهرداری‌ها در شیراز برگزار می‌شود

«طهماسبی» گفت: نخستین یادواره شهدای شهرداری‌ها با عنوان «شاهدان شهر» با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تقدیر از خانواده ۲۴ شهید شهرداری و ۲ شهردار شهید در شیراز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۳۲۵۱۷
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۸ - 04July 2022

به گزارش دفاع‌پرس از فارس، «مسعود طهماسبی» مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری فارس امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته شهرداری‌ها و شورا‌ها برگزار شد، اظهار داشت: نخستین یادواره شهدای شهرداری‌ها با عنوان شاهدان شهر با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تقدیر از خانواده ۲۴ شهید شهرداری و ۲ شهردار شهید ۱۶ تیرماه در شیراز برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال و به مناسبت هفته شهرداری‌ها و شورا‌ها در سطح استان سه برنامه شاخص برگزار می‌شود، افزود: در اولین رویداد همایش شهرداران با حضور استاندار فارس در ۱۴ تیرماه با هدف معرفی ظرفیت‌ها، پتانسیل‌ها و فرصت‌های حضور خیرین و بسترسازی مشارکت مردمی در حوزه مدیریت شهری برگزار می‌شود و تشکیل مجامع خیرین شهرساز در شهرستان‌ها با رویکرد جلب مشارکت مردمی نیز پیگیری می‌شود.

مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری فارس اضافه کرد: رونمایی از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری‌های استان نیز در این هفته با هدف تبادل نظر و انتقال تجربه شهرداری‌ها و نمایش ظرفیت‌ها و فرصت‌های شهرستان‌ها برای سرمایه‌گذاران از دیگر رویداد‌های مهم این هفته است.

طهماسبی با بیان اینکه یادواره شاهدان شهر به‌عنوان نخستین یادواره شهدای شهرداری‌ها نیز روز ۱۶ تیرماه برگزار می‌شود، گفت: در این یادواره علاوه بر گرامیداشت شهدای شهرداری‌های استان فارس به‌صورت عمومی و مردمی، به تجدید بیعت با شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و تبیین نقش شهرداری‌ها در هشت سال دفاع مقدس پرداخته می‌شود و تقدیر از خانواده ۲۴ شهید و ۲ شهردار شهید نیز جزو این برنامه است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار