نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران:

والدین شهدا روشنی‌بخش مسیر انقلاب هستند

حجت‌الاسلام شکری با صدور پیامی درگذشت «سبا بابایی (کونیکو یامامورا)» مادر شهید محمد بابایی تنها مادر شهید دفاع مقدس با اصالت ژاپنی را تسلیت گفت.
کد خبر: ۵۳۲۴۱۹
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۱ - 04July 2022

انقلاب اسلامی مرهون فداکاری‌های مادران شهدا استبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «کونیکو یامامورا (سبا بابایی)» مادر شهید «محمد بابایی» روز جمعه بر اثر بیماری دار فانی را وداع گفت. حجت‌الاسلام «یوسفعلی شکری» نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی درگذشت وی تسلیت گفت.

متن پیام وی به شرح زیر است:

«انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت بانوی انقلابی، اسوه صبر و مقاومت، مرحومه خانم سبا بابایی (کونیکو یامامورا) مادر شهید والامقام محمد بابایی موجب تأثر و تألم گردید.

انقلاب اسلامی ایران مرهون فداکاری‌ها و ایثارگری‌های مستمر پدران و مادران شهدای عزیز و گرانقدری است که هر یک چون ستاره‌ای فروزان روشنی بخش مسیر انقلابند و کلمات قادر به ستودن صلابت و شکیبایی و صبر جمیلشان نیست.

این بانوی فداکار و ایثارگر جوانی و نیروی خویش را صرف تربیت فرزندی نمود که در نهایت عشق و علاقه به اسلام و امام راحل و انقلاب اسلامی و پشت پا زدن به مظاهر دنیای مادی جان خویش را در راه اعتلای انقلاب و در دوران دفاع مقدس تقدیم اسلام عزیز نمود و سرانجام زندگی سراسر فضیلت، مهر، عاطفه و مبارزه این مادر شایسته پس از تحمل دوران بیماری به پایان رسید.

درگذشت مادر گرامی شهید سرافراز اسلام و انقلاب، شهید محمد بابایی تنها مادر شهید دفاع مقدس با اصالت ژاپنی را که با تأسی به الگوی صبر و مقاومت و ایثار حضرت زینب کبری سلام الله علی‌ها پیرو خط ولایت بود، تسلیت عرض نموده و برای آن مرحومه غفران الهی و علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می‌نمایم.

ان‌شاءالله در جوار فرزند شهیدشان قرین رحمت ربوبی گردند.

یوسفعلی شکری
نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران»

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار