مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی:

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت عامل مهمی برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی است

امیر «عباسی» گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت راهگشای بسیاری از مشکلات جامعه و عامل مهمی برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی است.
کد خبر: ۵۳۰۲۸۴
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۷ - 22June 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تبریز، امیر دریادار دوم «رضا عباسی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی، امروز (چهارشنبه) در دیدار با «محمدتقی حمیدی‌نیا» مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان، با تاکید بر ضرورت انجام کار‌های فاخر، ماندگار و تاثیرگذار در جامعه، در خصوص ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، اظهار داشت: جوانان و نوجوانان از مهم‌ترین مخاطبان برنامه‌های فرهنگی و ارزشی هستند؛ بنابراین لازم است محتوای این برنامه‌ها غنی و موثر باشد.

وی با بیان اینکه همه جوانان کشور علاقه‌مند به دفاع مقدس و شهدای عزیز هستند، گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت راهگشای بسیاری از مشکلات جامعه و عامل مهمی برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی تاکید کرد: با تمامی توان موضوع ترویج و اشاعه فرهنگ غنی دوران دفاع مقدس و روحیه ایثار و شهادت را دنبال می‌کنیم و آماده‌ایم ایده‌ها و ابتکارات جوانان را در این راه اجرایی کنیم.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان آذربایجان شرقی نیز در این دیدار، ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات این نهاد، از همکاری‌ها و مساعدت‌های اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قدردانی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار