مدیرکل حفظ آثار دفاع‌مقدس لرستان:

دانشنامه جنگ جامع ترین اثر در مورد دفاع مقدس است

سرهنگ «رشیدی» با اشاره به برگزاری جلسات متعدد و کارگاه‌های آموزشی در راستای دانشنامه دفاع مقدس لرستان گفت: این دانشنامه بزرگترین و جامع‌ترین اثر در زمینه دفاع مقدس است و در نوع خود بی‌نظیر است.
کد خبر: ۵۳۰۱۳۵
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۴ - 21June 2022

دانشنامه جامع ترین اثر در مورد دفاع مقدس است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، سرهنگ پاسدار «محسن رشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان در نشست کمیته دانشگاهیان کنگره ملی بزرگداشت شش هزار و 544 شهید استان لرستان که امروز (سه شنبه)در سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه لرستان برگزار شد، اظهار داشت: هدف از برگزاری جلسات مرتبط با کنگره این است که به یک مفاهمه برسیم که برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید چکار کنیم.

وی با تاکید بر فعالیت‌های تبلیغی و فرهنگی مرتبط با کنگره شهدا در استان، افزود: برنامه ها باید به گونه ای نمود داشته باشد که مردم متوجه تغییرات و فعالیت‌های کنگره باشند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان با اشاره به برگزاری جلسات متعدد  و کارگاه‌های آموزشی در راستای دانشنامه دفاع مقدس لرستان گفت: این دانشنامه بزرگترین کار در زمینه دفاع مقدس است و در نوع خودش بی نظیر است.

رشیدی تصریح کرد: دانشنامه دفاع مقدس استان لرستان بایستی یک دانشنامه کامل و جامع باشد و یک مرجع بزرگ علمی، فرهنگی و اجتماعی از نظر نوشتاری و اطلاعات و داده‌های دوران دفاع مقدس استان لرستان باشد.

وی خاطرنشان کرد: با تلاش‌های علمی انجام شده یک شیوه‌نامه برای دانشنامه دفاع مقدس استان لرستان تهیه شده است که در این زمینه در کشور، پیشگام هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار