جانشین فرماندهی ناحیه‌ی شهید «منتظر قائم» یزد:

گفتمان‌سازی منویات رهبری در حوزه‌ سبک زندگی ضروری است

سرهنگ «دشت آبادی» گفت: همه‌ی فعالین حوزه‌ جمعیت باید گفتمان‌سازی دستورات و فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی را در حوزه‌ سبک زندگی جدی بگیرند.
کد خبر: ۵۳۰۱۰۶
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۹ - 21June 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، مراسم عقد و ازدواج شصت زوج جوان یزدی تحت عنوان برنامه «ایران جوان بمان» با حضور مردم و به همت مدیریت اجتماعی ناحیه شهید «منتظر قائم» در امامزاده سید جعفر (ع) یزد برگزار شد.
 
سرهنگ «جواد دشت آبادی» جانشین فرماندهی ناحیه‌ی شهید «منتظر قائم» در این مراسم اظهار داشت: امروز با تهدید بزرگی در مبحث جمعیت روبرو هستیم؛ همه‌ی فعالین حوزه‌ی جمعیت باید گفتمان سازی دستورات و فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را در حوزه‌ی سبک زندگی جدی بگیرند و ضمن شناسایی آسیب‌های موجود در این حوزه در جهت رفع موانع و مشکلات پیش روی یک ازدواج آسان نهایت تلاش و کوشش را داشته باشند.
 
وی در ادامه گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی جهاد تبیین را یک فرض قطعی و فوری عنوان فرمودند؛ همه‌ی افراد به نوبه‌ی خود رسالت سنگین جهاد تبیین را به ویژه در حوزه‌ی تبیین فرهنگ اسلامی و تاکید آن بر ضرورت ازدواج آسان و فرزند آوری را باید به نحو احسن انجام دهند.
 
جانشین فرماندهی ناحیه‌ی شهید منتظر قائم در پایان تصریح کرد: یکی از وظایف مهم بسیج در زمانی که ازدواج‌ها به دلیل موانع، تشریفات و تجملات، بسیار سخت شده است برگزاری این گونه مراسمات شاد، مفرح و معنوی برای جایگزینی فرهنگ غربی با اسلامی و تبلیغ ازدواج آسان جوانان می‌باشد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار