فرمانده سپاه قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری:

یکی از مهم‌ترین اهداف کنگره ملی شهدای عشایر افزایش وحدت اقوام است

سردار اکبری با بیان اینکه امروز ما به وحدت بیشتر بین اقوام نیازمند هستیم، گفت: یکی از محور‌ها و اهداف کنگره ملی شهدای عشایر تقویت وحدت بین عشایر است.
کد خبر: ۵۲۹۷۱۲
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۵ - 19June 2022

یکی از مهم‌ترین اهداف کنگره ملی شهدای عشایر افزایش وحدت اقوام است// اصلاح شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، سردار «علی‌محمد اکبری» فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری، در اولین برنامه از کنگره ملی شهدای عشایر کشور با عنوان شب شعری با شهدای ایل با اشاره به برگزاری اولین کنگره ملی شهدای جامعه عشایری در سطح کشور، اظهار داشت: زمانی که ایده برگزاری این کنگره مطرح شد استان چهارمحال و بختیاری برای میزبانی از آن اعلام آمادگی کرد.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) عنوان کرد: شهید بزرگواری از جامعه عشایر در وصیتنامه خود آورده است «اگر توفیق شهادت در راه خدا را پیدا کردم و پیکر من به دست شما رسید اگرچه زحمت است، اما مرا در زادگاهم روستای لندی تشییع کنید، زیرا برای لندی مسمرثمر نبوده‌ام، اما شاید به برکت خون من و دیگر شهدا در این روستا تحرکی ایجاد شود همچنین موجب شود مسئولان توجه و عنایت بیشتری نسبت به این روستای محروم داشته باشند».

اکبری ادامه داد: در روز‌هایی که عشایر متوجه شدند رژیم بعث عراق به مرز‌های کشور اسلامی ایران حمله کردند از مناطق مختلف در جبهه‌های حق علیه باطل حاضر شده و به دفاع از انقلاب اسلامی ایران پرداختند همچنین در حیطه امنیت پایدار در مرز‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز عشایر نقش پررنگی ایفا می‌کنند.

وی تصریح کرد: برای میزبانی از کنگره ملی یازده هزار شهید عشایر در چهارمحال و بختیاری بیش از دو سال مجموعه‌های مختلف استان مانند سپاه، ادارات گوناگون و با هدایت و راهنمایی نماینده ولی فقیه در استان همچنین استاندار و اعضای شورای تامین استان زحمات فراوانی داشتند و خوشبختانه امروز شاهد برگزاری اولین کنگره ملی شهدای عشایر کشور به میزبانی استان ولایتمدار چهارمحال و بختیاری هستیم.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) یادآور شد: امروز ما به وحدت بیشتر بین اقوام نیازمند هستیم که یکی از محور‌ها و اهداف کنگره ملی شهدای عشایر نیز همین موضوع است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار