فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری چهارمحال و بختیاری:

تقدیم بیش از یکهزار و سیصد شهید از جامعه عشایری چهارمحال و بختیاری به انقلاب اسلامی

سرهنگ ایزدی گفت: کل شهدای عشایری کشور بیش از ۱۱ هزار نفر و شهدای عشایر استان چهارمحال و بختیاری بیش از یک هزار و ۳۳۳ نفر هستند.
کد خبر: ۵۲۹۷۰۵
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۳ - 19June 2022

تقدیم ۱۳۳۳ شهید از جامعه عشایری چهارمحال و بختیاری به انقلاب اسلامی  //عکس نمایه سایز شود//به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، سرهنگ «علی اصغر ایزدی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری چهارمحال و بختیاری امروز در حاشیه افتتاح نمایشگاه دستاورد‌های عشایر و در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه این استان از امروز میزبان بزرگ‌ترین رخداد فرهنگی کشور یعنی کنگره ۱۱ هزار شهید جامعه عشایری است، اظهار داشت: اولین برنامه این کنگره که در حال اجرا است برگزاری نمایشگاهی از تولیدات و دستاورد‌های عشایر در سراسر کشور در مصلی شهرکرد است؛ شعار محوری کنگره شهدای عشایری ۱۱ هزار شهید، ۱۱ هزار خدمت و با رویکرد‌های فرهنگی، محرومیت‌زدایی، خدمت رسانی، امدادی بهداشتی و تقویت وحدت اقوام و مذاهب است.

وی افزود: دومین برنامه مربوط به کنگره شهدای عشایر که مقرر است امروز برگزار شود اجرای شب شهر شهدای ایل است که در فرهنگ سرای بزرگ شهرکرد و با حضور شعرای حماسی و جامعه نخبگان ازجمله اساتید، فرهنگیان، دانشجویان و طلاب از سراسر کشور برگزار خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: برگزاری اولین یادواره شهدای مدافع حرم جامعه عشایری برنامه سومی است که برگزار خواهد شد و در این آیین خانواده این شهدای گرانقدر حضور خواهند داشت؛ اصلی‌ترین برنامه پیش‌بینی شده در کنگره ۱۱ هزار شهید جامعه عشایری کشور نیز اجلاسیه پایانی این آیین است که مردم ولایتمدار استان چهارمحال و بختیاری و خانواده‌های شهدای عشایری از دیگر نقاط کشور در این برنامه حضور خواهند داشت.

ایزدی گفت: کل شهدای عشایری کشور بیش از ۱۱ هزار نفر و شهدای عشایر استان چهارمحال و بختیاری بیش از یک هزار و ۳۳۳ نفر هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار