فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان:

عشایر غیور خوزستان سال های سال مرزداران ایران اسلامی بوده و هستند

سردار شاهوارپور گفت: شیوخ معظم و عشایر غیور خوزستان و بخصوص آبادان، خرمشهر و اروندکنار سال های سال مرزداران ایران اسلامی بوده و هستند.
کد خبر: ۵۲۹۱۹۹
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۵ - 16June 2022

عشایر غیور خوزستان سال های سال مرزداران ایران اسلامی بوده و هستندبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، سردار سرتیپ پاسدار «حسن شاهوارپور» فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان امروز در نشست با شیوخ و بزرگان عشایر مرزی از آنها بخاطر خدمت‌رسانی به آسیب‌دیدگان ساختمان متروپل، قدردانی کرد.

وی خطاب به سران عشایر آبادان و خرمشهر اظهار داشت: حادثه متروپل همه ما را متاثر و نگران کرد و تعدادی از هموطنان ما در این حادثه جان خود را از دست دادند که ملت شریف ایران و خوزستان را داغدار کرد.

سردار شاهوارپور افزود: سپاه و مجموعه بسیج نیز در کنار سایر مجموعه ها برای خدمت‌رسانی و امدادرسانی به آسیب دیدگان این حادثه در کنار مردم بود که شایسته قدردانی است.

فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان ادامه داد: سپاه استان و آبادان در کنار مجموعه قرارگاه خاتم الانبیا و نیروی زمینی سپاه در این حادثه با تمام ظرفیت در خدمت مردم بودند تا سختی و مشکلات را به حداقل برسانند و با تلاش های صورت گرفته پیکر تمامی جان باختگان از زیر آوار خارج و پهنای خطر به مقدار زیادی کاهش یافت و اکنون آرامش نسبی در این منطقه حاکم است.

وی بیان کرد: بزرگان، شیوخ و سادات برای قدردانی از مجموعه سپاه آمده‌اند که این یک حرکت ارزشمند بوده و نشان از همدلی و اتحاد بین مردم و نیروهای خدمتگذار نظام است.

سرتیپ پاسدار شاهوارپور گفت: شیوخ معظم و عشایر غیور خوزستان و بخصوص آبادان، خرمشهر و اروندکنار سال های سال مرزداران ایران اسلامی بوده و هستند.

وی تصریح کرد: عشایر غیور خوزستان در کنار نیروهای مسلح همواره از مرزهای استان دفاع کرده و نقش بزرگان و طوایف و اقوام در این منطق کلیدی است اما این مردم دارای مشکلات و دغدغه‌هایی در بخش آبرسانی و اشتغال هستند که وجود این مشکلات در شأن این نظام اسلامی نیست و امید است در دولت انقلابی به آن رسیدگی و مشکلات برطرف شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها