تجاوز نظامی صهیونیست‌ها به فرودگاه «دمشق» محکوم است

عضو جنبش مقاومت اسلامی «حماس» در سخنانی گفت: تجاوز نظامی اشغالگران صهیونیست به فرودگاه بین‌المللی «دمشق» محکوم است.
کد خبر: ۵۲۸۳۰۹
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۳ - 12June 2022

تجاوز نظامی صهیونیست‌ها به فرودگاه «دمشق» محکوم استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از العهد، «جهاد طه» عضو جنبش مقاومت اسلامی حماس به حمله تجاوزکارانه اخیر صهیونیست‌ها به فرودگاه بین‌المللی دمشق واکنش نشان داد و اظهار داشت: تجاوز نظامی اشغالگران صهیونیست به فرودگاه دمشق محکوم است.

عضو جنبش مقاومت اسلامی حماس افزود: حملات تجاوزکارانه صهیونیست‌ها به سوریه یک بار دیگر نشان داد که رژیم صهیونیستی خطری برای امت عربی و اسلامی محسوب می‌شود.

این عضو جنبش مقاومت اسلامی حماس در ادامه اظهاراتش در این زمینه تصریح کرد: حملات صهیونیست‌ها به سوریه نشان داد که لازم است اقداماتی در راستای مقابله با تجاوزگری‌ها و تحرکات تروریستی تل آویو انجام شود.

روز گذشته، وزارت حمل و نقل سوریه بیانیه‌ای را در خصوص تجاوز نظامی اخیر رژیم صهیونیستی به فرودگاه بین‌المللی دمشق منتشر کرد. وزارت حمل و نقل سوریه در بیانیه مذکور اعلام کرد: تمامی پرواز‌ها از و به فرودگاه بین‌المللی دمشق به حالت تعلیق درآمده است. بنابراین، تا اطلاع ثانوی، هیچ پروازی از و به فرودگاه دمشق انجام نمی‌شود.

در ادامه بیانیه وزارت حمل و نقل سوریه نیز عنوان شد: تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به زیرساخت فرودگاه بین‌المللی دمشق موجب شد تا پرواز‌ها در این فرودگاه تا اطلاع ثانوی به حالت تعلیق درآیند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار